Friday, October 9, 2009

jamuan raya jabatan

Yer.. i know.. arini dah 30 Syawal
baru hegeh-hegeh nak apdat pasal citer raya
nak buek camno dek non oooiiii.. harap ehsan internet free dari jabatan je
acik takde brodben ni bagai
baru verangan nak pasang internet kat umah laptop la kebabomm.... malatop
tu Papa Iman nyer keje yer


ok.. meh layan gambor masa jamuan anjuran jabatan aritu
jamuan yang ontah apo-apo..segala nya tak cukup
malas nak komplen lebih-lebih
dah makan free lagi mau komplen
kena debik ngan penganjur baru tau :p





mula-mula kena jaja wajah ku yang ala-ala
aritu (hari jamuan) i make-up tau..
gigih usung beg make-up naik bas subuh-subuh
kat gambor tak nampak sangat sebab saya make-up lite-lite je
kang terover kang dah macam trafik light lak kan




ada roti jala
ada satay
ada laksa johor...ooo.. ni saya tak makan sangat
just mintak-mintak orang punyer jer
saya lebih suka laksa kedah




biasa la time raya lemang + rendang harus ada
dah nama raya
soto yang saya hanya dapat rasa kuah nya ajer
isinya udah abis sih..nasib baik tak ngidam
kalau tak harus meleleh ayaq liuq anak i.... :p




makan-makan sehingga jadi macam ni
takde la meriah mana
kata bajet ciput :p
segala kena jimat cermat


ni antara mereka yang awal-awal habiskan makanan
saya taknak berebut sebab sedar dengan keadaan diri
taknak dikatakan amik kesempatan dengan kebuyungan diri
takpe aritu i baik hati... dengan rela dalam terpaksa biorkan depa beratur dulu
ceh.... :p

me with As
malas nak tepek gambor dengan Yati
saya tengah hangat hati dengan dia :(
kang letak kang terberdosa lak
ceh...ayat TERBERDOSA ada ker???
biorlah sya mengandung dalam keadaan suci dan murni
:p
KakPah,As n me
pasni entry jamuan kat opis saya lak yer
hahahaha.... gasak la.... walaupun raya dah abis tapi deepavali dikira raya jugak kan
janji raya....

makcik bawang