Monday, October 19, 2009

kat opis lak

Entry kali ni pun pasal makan dan jamuan
sapa-sapa yang tak sudi menengok ... sila tutup mata
mula-mula jaja gambar makanan
badan dah sihat mulut asik nak mengunyah
kepala pun asik ingat makan jer
jadinya pembuka entry adalah makanan yer anak-anak




kuih raya... segala kuih raya saya kat umah tu saya angkut
dari membazir tak abis baik bawak pi opis




rojak buah adalah menu wajib tiap tahun
sebagai pencuci mulut katanya




buah ni Tuan Azam sponsor
dia kata dia tanam kat Tesco
iyooooo la.....




kami tak order kat mana-mana katering
bawak sendiri-sendiri je
saya?? saya cuma bawak nasik impit je
mereka memahami keadaan saya
tu pun bawak 6 bijik sampai hongeh masa panjat tangga bas
huhuhuhu....

menu aritu banyak..semua saya sebat
sampai sendat..padat..ketat perut ni
buncit pun orang tau memang sedia buncit pun
cuba time normal.... huhuhu....
ada laksa kedah special dari As... sedap wei dan benda ni la yang abis dulu
sampai bini big boss puji
siyes sedap ...super-duper sedap..... orang kedah buat mesti la...ceh ayat bodek
meleleh la ayaq liuq pencinta laksa

lagi..ada bihun goreng dan ketupat daun palas...ini dari Abg Mz
rendang daging dari Kakpah
rendang ayam
kuah lodeh
kuah durian makan dengan pulut
satay dan lemang
dadih ke macam-macam perisa





karipap dari Cik Zana ;P
sedap jugak..isi dia padat
semua sedap-sedap belaka





kek coklat dar SR
ontah apo-apo raso eh... tak sodap *sambil geleng kepala lapan ploh kali
ayaq dia yang beser-beser je...ayaq oreng ngan rutbir
ni pun hentam jugak ... cek-up lambat lagi

agak-agak spesis apakah saya ni??
semua bedal??
pirana? anakonda?
hurmmm apa-apa la.....

meh tengok gambar-gambar aritu
secara kandid atau bersedia yer



makan harus kusyuk :p
betoi tak Zirin???


Betollllll... kata Pn.Asliza
x-Pegawai PUJ pun kami jemput


walau hangat hati kena gak tepek gambor ni
kata hangat hati tapi bergambaran sebelah-menyebelah lagi
oooo..kesilapan teknikal :O

suka gambar ni
cantik....


Pn.Tini kurus... jeles i
dia datang ngan Pn.Mirah



ViP's
depa kat tempat khas
balik harus ada bekalan
tapau mana yang lebih
tu pun sambung jugak makan kat umah
hohoho.....

No comments:

makcik bawang