Monday, December 14, 2009

kawan saya kawen




Sabtu 12.12.2009 kawan sekolah saya kawen
yang ni kawan masa kat sekolah Seri Ampangan
sekolah sebelum masuk sekolah Teknik
saya kena pegi sebab masa saya kawen kawan saya ni gigih datang
lagipun kami rapat jugak la
sama-sama study untuk PMR
tapi dia pengawas....saya pulak pengganas
hihihihi....




Sufilawati dan Ashami...
asben dia pun saya kenal sebab kami sebaya dan satu sekolah jugak
entah bila depa bercinta takde la acik tau atau menanya
kang dikatakan kepochi lak kan
cinta lepas sekolah kot......
saya kat sini tak lama sangat
makan ala kadar... jumpa pengantin untuk bergambar sebab nak tepek kat blog ni
pastu blah.... jumpa kawan lama sorang dua jer sebab aritu saya sengaja buat-buat sombong
memang sangat sombong ooo saya aritu..sebab saya macam tak berminat nak laga-laga pipi atau cemolot-cemolot ngan budak sekolah Seri Ampangan ni
mati la kalau ada blogger dari sekolah Seri Ampangan... lantak la...harus ikhlas dan jujur kan
cuba kalau jumpa kawan dari sekolah Teknik... harus la lama...
sampai orang dah runtuh khemah belum tentu nak balik
hehehehe...

entah la... takde aura untuk saya bermesra-mesra ngan depa
mungkin tak duduk asrama..tak kenal sangat hati 'bodi' masing-masing kot
yang pasti Teknik Juasseh yang terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ada la sorang mamat tu...x-ketua kelas saya masa form 1
saya senyum ngan dia... buleh dia wat muka donno je
hampeh sehampeh hampeh nya......padahal umah mak dia ngan umah mama saya dekat je
dulu gi sekolah satu bas lagi tau
alih-alih wat muka poyo bila orang senyum ngan dia
macam ensem je.....amik ko aku kutuk ko kat sini
padam muka.....
dan dan tu jugak saya ngadu kat Papa Iman.... makan laju-laju..jumpa pengantin...balikkkk

ok... tak buleh ngumpat lebih-lebih...
lepas balik dari kenduri berdesup ke nursery
nak beli bunga la uolsssss.....
kan acik tengah semangat nak hijau kan umah
sok dah pindah umah baru.... pokok dah membesar...wahhhhh!!!!! : O











geram je saya tengok pokok-pokok ni tau
takpe...gaji mau pegi lagi
beli yang ada bunga pulak
aritu saya beli pokok palm,pokok lidah boyer atau mother in law tongue (betol ka??), pasu, pokok bonzai kemboja...nanti-nanti la saya tepek kat sini
malas la senarai 1-1
sukaaaaa sangat sebab kat umah dah penuh ngan pokok-pokok....
i likeeee.. :)
dan mangsa untuk tanam pokok-pokok tu ialah Papa Iman...heheheheh....

No comments:

makcik bawang