Tuesday, December 15, 2009

mari hijaukan rumah kita part 2

Dah ada part 1 mesti ada part 2 pulak
saya nak cerita pasal perkembangan terbaru pokok-pokok kat laman umah saya
sukeeee sangat sebab pokok-pokok tu segar.... berkembang dengan jayanya..... sedap je mata memandang
kalau balik dari keje tu, mesti nak tengok-tengok pokok dulu
rasa 'vangga' pun ada walaupun bukan saya yang tanam
makacih kat Papa Iman la.... "tenkiu laling..."
meh kiss sikit meh...muahhh..muahh...



kadang-kadang tu tengah sidai kain, akak sebelah tegur "banyak dah bunga..."
saya senyum je.... : )





sukeeee...sukeeee... *sambil lompat-lompat...
(ceh tipu, kang terberanak pulak) : p









^
^
^
^
^

antara pokok-pokok yang saya beli kat nursery aritu
buat masa ni belum dipindah ke pasu lagi sebab kami balik dah maghrib
tunggu wiken la tu pun kalu tak membizi sebab sekarang ni kat umah MIL saya tengah bizi nak kenduri
dan ofcoz ada part 3 pulak, kan... tunggu yer : )

sementara saya snap-snap gambar pokok-pokok tu, Iman ngan Papa main bola
meh layan gambar meh...



"ready Papa.... Man nak epak (sepak) ni..."

2 comments:

ietams said...

fuiyoo!!
banyak! meriah! lawaaa wohhh

ina's said...

inas:ietams-huhuhu..

makcik bawang