Thursday, December 31, 2009

selamat tahun baru 2010


Selamat Tahun baru 2010 kawan-kawan
semoga 2010 ni membawa erti untuk korang
aminnnn....

segala yang saya impi untuk tahun 2009 ni, alhamdulillah tercapai
syukur sangat-sangat
segala berjalan dengan lancar
antara nya;-

* nak beli rumah sendiri - tercapai dan insyaAllah tahun 2010 kami pindah la dengan baby baru.
sukeeeeee...
saya beli rumah kat area senawang je
yg biasa-biasa
takde tangga atau bertingkat-tingkat macam rumah korang
sebab nya duit saya pun bukannya bertingkat-tingkat ; p
alhamdulillah dengan apa yang ada
harga rumah???
hurmmm...pi tanya cik puan la..diakan PA i....

* maju dalam kerjaya - pun tercapai...syukur sangat-sangat... harap tahun 2010 ni pun lagi maju

* bilangan ahli keluarga - tanpa dirancang
rezeki dari Allah... terima dan harap lahir dengan selamat, sihat dan jadi anak yang soleh @ solehah
cuma mungkin tahun depan pitching suara saya akan lebih meninggi dari sekarang ; )
harap bila dah ada anak dua ni saya dapat jalankan tanggungjawab sebagai ibu dan isteri sebaik yang buleh
rumah baru tu...maner leh sepah sana sini..harus dijaga baik-baik
penat keje siang malam nak bayar loan rumah
dan saya harap sangat dapat tukar ke Seremban takut sok terlalu kelam kabut nak urus itu ini sampai nanti terlupa pulak nak pakaikan Iman dengan adik dia baju
lor kesian anak den.....

* yang lain-lain tu macam korang jugak...nak bahagia selamanya bukan untuk tahun 2010 je tapi seumur hidup
doa saya untuk Papa Iman moga dia sukses


note : huhuhu... dah masuk angka 30 dah.... : (

1 comment:

ietams said...

amin..
mudah mudahan...

makcik bawang