Wednesday, December 30, 2009

tetamu saya

Ni entry last pasal kenduri
saya pun dah tak larat lagi nak buat entry pasal kenduri-kendara ni
penat nak taip, nak upload gambar




cik puan sekeluarga yang sudi datang kenduri Kaklang
thanks cik puan sebab sudi datang
lawa cik puan aritu, make-up dia pun cantik terletak
maksud saya tak comot la
berbaloi-baloi cik puan amik kelas make-up tu kan
tak payah pi kelas yang beriban pun leh make-up perfect macam tu ; )
makin slim-melim, nak pulak pakai kebaya terserlah keseliman dia tu
kalau kata lum kawen lagi mesti orang percaya
ehem...puji lebih-lebih pulak





cik puan dengan pengantin




saya dah tukar uniform tu sebab terserlah keselekehan tu
kenapa la saya berdiri macam orang nak nyanyi lagu Negaraku???
hentam la labu...asal bahagia
untuk kawan-kawan lain tu, maaf la sebab tak jemput korang
lagipun bukan majlis kahwin saya
jangan ada yang ngata belakang yer
atau yang bergosip kat FB atau YM....

No comments:

makcik bawang