Tuesday, February 2, 2010

kenapa saya masuk wad



Gambar masa saya kat wad 1B
i dok kelas 2 je..mana layak nak demand kelas 1...ku sedar diri ini
nak demand-demand dok private hospital pun tak buleh sebab saya ada kes @ problem dah harus sentiasa dipantau oleh pihak hospital Seremban
kes apa?? problem apa?? Syyyyyyyyy.... rahsia...
ahaaaa..... (sambil tunjuk jari telunjuk) jangan nak memandai buat macam2 spekulasi
yang dah tau tu diam-dia je
babap karang.... : p



26hb lepas, baby saya kurang gerak
dah macam-macam saya buat...urut la, cakap-cakap la.... minum air suam la...takde gak respon
huuuuu....risau gak....
call En.Papa gtau lepas keje nak ke hospital sebab baby kurang gerak
balik tu terus berdesup ke hospital Seremban atau nama baru sekarang ni Hospital Tuanku Jaafar
acik dah biasa panggil hospital Seremban la... nak buat camno...




lama jugak la nak tunggu turn untuk buat CTG
CTG ni untuk check jantung baby
^
^
^
ni la mesin CTG tu
tapi saya panggil tali pinggang besar je
banyak sangat kes emergency hari tu
bayangkan la...dari pukul 6 saya dok tercongok sampai la pukul 11 malam baru saya ditolak masuk wad
dah bau tiang dah badan saya sebab tak mandi-mandi
makan pon En.Papa pi tapau pastu makan kat koridor je
kang tak makan lagi la baby kurang aktif
saya ni kalau buleh taknak duduk lama-lama kat wad


dan on 28th Jan baru saya discharged
itu pun puas mintak ngan doktor sebab nak balik
dengan doktor pertama (nama tak tau) tak dapat
dan bila Dr. Priya round baru dapat balik
tu pun saya mintak melalui Dr. Henny yang comel tu
thanks Dr. Henny....dah la comel....peramah pulak tu
pssstttt.... ada sorang lagi doktor handsome tau
bukan saya je kata handsome.... jiran-jiran katil saya pun kata gitu ; p
sekali sekala cuci mata..ni asyik nengok orang pakai uniform pink je...bosan jugak kan


so, sekarang ni saya dah sihat dan menunggu masa untuk bersalin dan alhamdulillah baby pun dah aktif gerak
doakan semuanya selamat yer kawan-kawan : )

No comments:

makcik bawang