Tuesday, March 30, 2010

layankan ajer hobi dia





Kalau sesaper yang pernah datang umah saya mesti pernah nampak motor scrambler kaler putih
hurmm..sekarang ni hobi En. Papa cenderung ke arah tu
saya ni layankan ajer, asal dia bahagia
best jugak kadang2 borak ngan dia pasal motor la..pasal trail la ntah ape kebenda lagi la
time wiken je dia layan hobi dia ni
kadang2 dia masuk hutan tapi secara ramai2 la
kot kalau dia sorang, tak pasal nanti kena culik ngan puteri bunian
ada ke puteri bunian nak kat En. Papa ni??
bukan ensem pon
wahhhhh..kutuk laki sendiri kat blog..hahahha..larikkk sembunyik belakang almari

Abanggggggggggggggggg....... (ayat cover secara menggoda)





gambar ni saya kidnap dari folder dia
alah..saja nak kasi glemer geng2 scrambler En. Papa
jangan taktau...depa pon ada blog
blog pasal xtvt depa la..... takde la macam blog bini dia ni
bak kata En. Papa... "makan pon nak citer kat blog"...
eleh...jeles la tu

tapikan...isk..isk...iskk... sampai arini saya tak pernah naik motor scrambler dia tu
asik Iman je naik (dok kat tangki la)
pasni Ammai lak yang naik
alasan Papa Iman ialah tak muat nanti pancit la
mencik tau.....iskkkk
haloooo..i dah kurus ok......
tak kisah la saya pon seriau nak naik motor tu
baik saya layan hobi saya......kira give n take la
layan





p/s - ni blog dia http://xmdirtbike.blogspot.com

2 comments:

ietams said...

aku nengok gambar 1st tu kan,
nampak iman versi besar pulak.. hihihi jgn marah en. papa,..

ina's said...

zulie,mesin photostat yg terbaekkk..hihihi

makcik bawang