Thursday, April 8, 2010

best jugak jadi surirumah



Bila pikir2..best jugak dok umah jadi surirumah sepenuh masa
tapi bila dah lama sangat boring la pulok
yer la kan dah biasa keje...jumpa macam2 orang
ni biler dok umah...otomatik saya jadi penoton tv yang tegar
cakap je rancangan apa .... Bella (tasbih cinta...kul 2-3, isnin-khamis),Na O Mei dah abis sekarang ni ganti ngan Adamaya, malam lak - Awan Dania dah abis gak ganti ngan KITA, setiap Rabu citer Halimah Jongang (Iman minat lagu dia) pun dah abis
dari MHI, WHI, Aduan Rakyat ke...semua saya tengok
tadi baru je abis tengok She Wolf...best gak citer dia
ha...tengok..betapa prihatin nyer saya terhadap rancangan kat tv tu
tu belum lagi DVD Upin Ipin yang selalu saya bukak untuk khayalkan Iman
naik hafal saya dengan dialog tu


tv layan jugak keje umah buat jugak
tapi tu la...sejak ada 2 anak ni kalau nak berkemas, saya kena tunggu 2-2 tido
baru la saya dapat kemas dengan kusyuk dan dedikasi nyer seperti seorang bibik dari Sumatera Barat
jangan tak tau, acik sekarang ni dah buleh set masa dengan jaya nya tau
takde kelam kabut macam mula2 dulu
takde keluar peluh petani ke peluh jantan ke
semua nya settle
wah berlagak!!!

pssttt...bujang dah jaga dari tido la
cerita tergantung sampai sini dulu
kesimpulannya..keje lagi bestttttt

phewwww..peluh dah keluar... (tadi eksen)
calooo

No comments:

makcik bawang