Monday, April 19, 2010

dah start keje

Iskk... iskk..iskk.. arini dah start keje
kan acik amik cuti bersalin awal
so kena la masuk awal
huwwwwa..wa...wa... *nanges tipu

Subuh tadi sikit punya berat ati nak tinggal anak-anak
ceh..anak-anak tu...dulu anak je
masa bangun pagi tadi pun rasa malas je nak pi keje
saya ni macam biasa la...asal liat nak bangun je dan dan tu jugak nak mintak tukar balik Seremban
biler dah seronok ngan kawan-kawan terus lupa nak balik Seremban
konon keje kat Putrajaya lagi best la
cepat sangat lupa daratan ;)



lena si Ammar tido dalam bakul
mula-mula dulu si Abang yang guna
kira bakul turun temurun la
coming soon adik Ammar pulak :O
huh???
tengok gambar kat bawah ni
Iman kena tido kat belakang
jadi sempit kereta saya dengan barang anak-anak
yer la.. Iman still dok ngan uwan dia
Ammar pulak saya antar kat Maksu dia a.k.a adik saya
tak buleh antar kat MIL saya sebab sian la dia kena jaga dua-dua sekali
mau fengsan nanti


ehem..hem.. gambar terkini segar dari ladang
ramping tak i???
hihihi...perasan sudah...
haipppp.... jangan nak cebik ye
itu adalah hakikat yang harus korang terima
gigih ooo paksa En.Papa pi antar saya nak tempah kebaya ni
semata nak pakai arini
dan gigih paksa cina tailor tu siapkan dalam masa seminggu
dan hasilnya berbaloi-baloi
sedap je pakai...bak kata orang elok terletak la



tak sabar nak balik ni
rindu kat anak-anak
dari pagi tadi asyik telefon Su je sebab nak tau apa Ammar buat
dan Su akan SMS saya untuk melaporkan perkembangan terkini si Ammar
hmmmm...bagus..bagus..bagus....
senang hati nak keje

3 comments:

ietams said...

pewwwitt...!
cun tu...
cutting baik punya...

min minna said...

cun....
tu yg berlagak tepek pic tu....
apa petua..?? leh share ker..??

ina's said...

inas:ietams-tenkiu ;)

inas:minna-petua dia adalah..sila beranak lagi

makcik bawang