Wednesday, April 28, 2010

nasi goreng kopi 'o'





Aktiviti rempit saya yang terakhir dengan As : (
Lepas ni takde lagi kot...mintak ada lagi la.... ada rezeki... ada jodoh : )
Semalam saya pi lunch dengan As kat SR
kami pi berdua je
tapi bukan tu yang saya nak stori kat sini tapi nak stori pasal saya dah setaraf atok wan
sebab apa???
sebab lunch dengan kopi 'O'
hehehe.... macam rancangan kat TV9 tu...NASI LEMAK KOPI 'O'
tapi yang ni NASI GORENG KOPI 'O'





sedap wei nasi goreng ngan satay dia atau nama omputih nyer ...... fried rice with satay
itu dalam menu la






ni la kopi 'O' yang itam pekat likat tu
nak buat camno...... takde pilihan
acik kan pantang minum ais 100 hari
nak minum teh tak buleh la pulak sebab Ammar nyusu badan
aritu pernah saya minum teh 'O' dia kembung semalaman
kesian.... nanti si ibu nak sedap anak yang menderita
jadinya utnuk lebih fair n lovely order jer la kopi 'O' ni
nak minum air mineral cam tak siok
camner pun dua-dua sedap sehingga ke tulang belikat...
yummmm.... slllrrrrppppppp

No comments:

makcik bawang