Monday, May 17, 2010

cinderella tak menjadi



Cinderella ker??
takde makna..tapi cinderella ni dah jumpa prince charming dia
dah beranak dua pun
alkisahnyer.....minggu lepas masa lunch saya keluar ngan En.Papa
ada urusan bank ... yer la kan dah keje kat Seremban
segala urusan peribadi atau peri'bodi' harus la diuruskan berdua
tu yang acik suka tu dapat berdating
berbalik pada kisah ni...dengan langkah lemah gemalai turun tangga bank tu
tiba2 saya rasa kasut saya macam longgar je
aik takkan la baru turun tangga dari tingkat 1 kaki dah kurus?????
ooooo....tipu....tipu......tipu...
sebenarnya kasut saya tu dah lekang
memang cantik sangat la
cantik sebab Jasko kat depan bank tu je
dan lagi cantik bile En.Papa ada sekali
dalam hati ni melompat-lompat
tapi saya terpaksa tunjukkan jugak kat En.Papa
benda gembira mana buleh simpan2 kan
hehehehe..member kena pau aritu




sangat hodoh biler muka dah cun tapi kena berselipar masuk ke Jasko
dah la besar gedabak selipar tu
yer la kan kaki En.Papa besar
kaki saya pulak ala-ala comel gitu (perasan)
sangat tak bersesuaian gitu
dengan muker selamba saya terus jalan laju2 pegi masuk kedai kasut
sambil tu laki bini dok tergelak
kalau McDonald tengah cari maskot tuk gantikan Ronald McDonald time tu
saya la calon paling sesuai ; p
dalam malu sebab berselipar besar nak jugak memilih
malu pun malu jugak tapi alang2 menge'pau' tu haruslah pilih yang beekkkkkkk punya
hehehehe.....strategi beb.....tu namanya..strategi menge'pau' laki





tadaaaaaa...tatik tak kasut i
"as...kasut akak dah takde versi reben dah"
yer la korang.... rasa nyer semua kasut (buleh ke panggil kasut??? belasah) ada reben
minah reben ke haper
cube korang tengok gambar kat atas tu
ada reben gak
hurmmmmm...layankan ajer citarasa 'pembalut hadiah' saya ni
janji i suka...kannnnn....





senyum tanda puas
wahai kasut2 ku..sila la putus masa keluar dengan 'si dia' lagi
hahahaha..... En.Papa..jangan nanges guling2 yer

No comments:

makcik bawang