Saturday, May 22, 2010

saya pun malas macam kakak wawa

hihihi...tiba2 nama si Wawa masuk dalam blog ni
nasib ko la Wawa
hati ni menggelintin (tau kah korang maksud menggelintin???) nak update blog
tetapiiiii.....macam malas je nak transfer gambor
yer la..mula2 nak kena amik wayar usb kat dalam beg lappy,pastu nak on kamera
pastu nak cucuk lagi kat lappy ni pastuuuuu...pastu kena lempang sampai pengsan
dah malas banyak lak alasan
idea ada tapi simpan dulu...biler dah simpan lama sangat
jadilah entry merapu meraban
nak citer satu kisah jadi 400 kisah
orang bacer pun fenin
nasib korang la...

psttt...sok cuti la...acik suka
En.Papa janji nak bawak kami jalan2
katanya ke Melaka
dah janji dah dengan my "beras"
destinasi pertama adalah zoo (isk..zoo lagi...)
ingat nak pi taman boyer (buaya) tapi biler pikir2 bukan menarik pun taman buaya tu
nanti Iman mesti bosan
kalau dah bosan segala yang dirancang tak menjadi
mula la dia buat perangai dia yang buleh menjadikan Ibu dia jadi Hulk termasyur di abad ini
pastu nak gi maner ek..????
kalau pi Bandar Hilir pun best gak kan
ke En.Papa ada plan tersembunyi nak tido Melaka???
eleh...En.Papa malu tu nak bagitau saya
hohohoho : D


kan..dah kata dah...nak buat entry pendek tapi dah merapu entah ape2 entah
eh.... kat entry dulu2 saya ada janji nak wat entry khas tepek gambar2 kenangan saya ngan kawan2 kat Kastam kan
nanti la...saya tengah malas macam kakak Wawa ni....sok dah rajin macam...macam..macam saper eh?? macam saya la senang citer baru saya tepek semua tu
mau tido..ngantuk la...laki i pi jumpa kawan scrambler dia
nak wat camner...scrambler tu bini no.2 dia
xpe la....asal dia bahagia...saya senang hati....mintak duit dia bagi...... sudah....hehehe...sporting ada makna ; p

1 comment:

ietams said...

wah! melaka lagi..

makcik bawang