Friday, June 18, 2010

farewell party


Mula2 tepek gambar makanan
bagi korang terliur pagi2 ni
yang poser Rejab tu sori la ek,sengaja...hiks
menu aritu nasi arab
1st time saya makan nasi arab
shedap wei, tapi tak abis...
tak abis maksud saya tu ada tinggal 2-3 butir
hahahha..lawak bodoh lagi
saya ni mana pernah makan tak abis
semua nyer sedap,semua nyer licin
sok2 maner tau ada jeki saya ke Tanah Suci takde la jakun biler dihidangkan nasi arab
ada sup tulang jugak
seperiuk besar ko..huuuuuuuuiiishhhhhhhhhhh shedap jugak




sebelum jamuan dorang bizi prepare itu ini
saya bizi gak
bizi ke hulu hilir tanpa tujuan
kata orang yang diraikan,haruslah lepas tangan hiks...
saya ngan As pi Alamanda sat
ada barang yang harus dibeli untuk jamuan ni
pssttt...sempat gak kami menyoping sandal (nanti eh saya tepek)






saya disuruh bagi ucapan
gila ahhh..acik ni mana biasa ucapan2 semua ni
saya bagi ucapan sesimple yang mungkin

"assalamualaikum.... terima kasih sebab adakan majlis untuk saya....terima kasih...terima kasih..terima kasih... (sengih macam kerang busuk)

tu je....hihihik...gasak la..saya tak sangka pulak kena bagi ucapan bagai
kalau tak mesti saya siapkan teks ucapan yang ala-ala Pak Menteri
pastu kena baling pinggan sebab semua orang kelaparan sebab bagi ucapan panjang lebar
tetapi....sambil saya bagi ucapan tu dorang dok sakat saya

"ina,amik tisu.."
cisss....



lepas tu Dato' pulak yang bagi ucapan
dan saat yang paling saya tunggu ialah
*
*
*
*
*
*




hadiah besarrrrr punyerr..tapi lum sempat tengok sebab saya tinggalkan kat opis (Kastam)
petang tu En.Papa tak dapat jemput saya sebab dia ada keje
jadinya saya naik bas yang selalku saya naik dulu tu
bas Kak Saba....


rindu kat korang........


dengan Dato' tengok FB

2 comments:

ietams said...

manjenye yu ol dgn dato'
tengok fb sambil dato' bersidai tp cluster..

ina's said...

hehehe

makcik bawang