Wednesday, June 16, 2010

saya ke putrajaya



Ceria kan muka saya
masa ni saya on da way ke Putrajaya untuk hadiri farewell party
untuk saper?? ofcoz la untuk saya
En.Papa bermurah hati nak hantar saya ke Putrajaya
suke...suke...suke.... lap u la En.Papa... : )
saya ceria sebab saya dapat lepaskan rindu dendam kat kawan2
masa dalam perjalanan tu kan, hati saya dup dap dup dap...
macam nak pi jumpa bakal mentua pulak
hehehe...macam ada pengalaman jer ; p
best nyer la hai biler dah sampai..terus salam2 En.Papa
berdesup turun kereta sambil senyum terukir kat bibir
naik lif laju2 dan cuba scan dengan pas saya tu
YESSSSZAAAA... masih buleh digunakan bermakna saya masih buleh diterima keje kat sini
buleh ker??? mau kena sepak ngan JPA....ngada2... dulu terhegeh-hegeh nak tukar
hehehe....




cuppies tuk kawan2 jugak
saya order dengan Kak Emy yang seofis dengan saya kat IPD
korang klik la kat blog dia ni http://foreverchocs.blogspot.com
pandai2 la kalau nak order yer
nak makan pun sayang tau
selain tu saya bawak gulai daging salai untuk dorang
lauk untuk kenang-kenangan....dulu kalau ada potluck lauk tu la yang selalu saya bawak
sedap tau ...cewahhh puji diri sendiri lak
akan menyusul gambar2 masa farewell ni
see, betapa teruja nya saya arini terus apdat blog
heeeeeeeeee :D

No comments:

makcik bawang