Tuesday, July 6, 2010

jalan2 kat PD


Adoiyai..naper la entry saya macam b**ga**
tunggak terbalik baik dari segi susunan gambar bawak la ke susunan cerita
kalau jadi editor ni harus kena balik file
tepat sebijik kat muka

tunggang terbalik pun takpe la
asal ada...jangan kosong udah
ni kan cerita 2 minggu lepas
hampir2 basi dan berkulat
hebat oooo..gigih nak tepek kat sini


saya gi PD ni pun lepas saya dan keluarga in law saya gi kenduri kat Shah Alam
sehari suntuk tu banyak masa dalam kereta je
tapi seronok
letih tu ada gak tapi jalan punya pasal ku gagah kan jua
tak mandi laut pun cuma jalan2 kat gerai2,naik kereta kuda,layan kehendak Iman dan makan
yer makan adalah benda yang harus kalau tidak bertukar menjadi hijau
Ammar la org paling rugi sebab sepanjang kat PD dia bantai tido
dia jaga masa dah nak balik
hohoho..... rugi la adik ni
tak dapat nak menikmati keindahan laut
dan itu bermakna Papa kena bawak kami ke PD sekali lagi (alasan)




kat jambatan ni la saya dan En.Papa dating dan bergambar
masa tu belum declare lagi untuk men"couple"kan diri masing2
simpan perasaan dalam hati
bergambar pun ala2 malu2 miow
gambar bukti non ado yo..nak tengok dtg umah acik bentangkan album kat korang
ingat lagi masa tu berdating dok kat batu ngadap laut sambil makan cikedis
tak silap saya masa tu kami cerita hantu
hek eleh..cerita hantu.....yer la kan masing2 malu
nak cerita "i lap u"
"u lap me" macam tak sesuai
jadi cerita hantu la paling sesuai
gelak2 pun cover2,stail tutup mulut ala2 muslimah
cuba sekarang...pontianak pun lari lintang pukang
ok lupe kan kisah memori makan cikedis saya dan En.Papa


Meh saya stori mori pasal naik kereta kuda
seingat saya ni 1st time saya naik kuda kot
takde rasa takut ke hapa
cuma rasa poyo
hahaha poyo sebab kereta kuda tu keliling dataran Teluk Kemang
semua orang pandang
rasa mcam artis pulak
nak je lambai ala2 miss world tapi takut kang ada yang balik plastik air oren tak pasal saya basah
hahaha..... gelak...gelak....gelak...
cuma RM10 je dan kalau naik kuda yang sekor tu kena bayar RM5 tuk kanak2
tuk dewasa RM10 sebab orang dewasa berat...tapi yang overweight tu agak2 la
pilih la kuda yang besar sikit
takde la terjelir lidah kuda tu
saya tak berani naik sorang2 sebab takut kuda tu bawak saya kawen lari
huhuhu..pengaruh cerita hindustan


sebelum tu saya ada pegi tengok pameran hidupan laut
ala2 akuarium mini la
gambar saya malas nak tepek sebab acik tak koser nak tunggu
nak tengok belek2 la gambar kat FB tu pun belum upload lagi
biasa la penyakit M dah mai

No comments:

makcik bawang