Wednesday, July 28, 2010

kesian Iman




Kesian Iman
dia kena "galigater" (betol eh ejaan dia??)
mula2 masa En.Papa bawak dia jemput saya dari tempat keje dah ada tanda2 macam bintat2 kat leher dia
saya tanya gatal ke idak dia angguk jer
masa malam tu kejap2 dia ngadu "Ibu,atai"
saya sapukan daun ntahapekebendantah yang En.Papa ambik dari umah MIL
gatal2 tu ada la kurang tapi makin menjadik pulak bintat tu
kalau korang tengok gambar2 kat atas ni macam tu la keadaan dia
kelakar pun ada kesian pun ada
sampai telinga dia jadi macam telinga astro lak
hehe
sementara tu saya ada gak sapu bedak sejuk kat tempat bintat tu
tapi still takde perubahan
last2 dalam pukul 10.30 mlm gitu En.Papa bawak Iman pegi Klinik yang dekat dengan umah
saya dok umah jer sebab Ammar dah tido
takkan nak berhangkut bagai
nanti jadi 2 keje pulak
doktor bagi ubat je sebab En.Papa kata doktor tu takut nak cucuk Iman
dia takut Iman nanges
huk alah..doktor takut pesakit nanges
pesakit yang baru berumur 2 tahun 7 bulan
gelak...gelak...gelak..... saya rasa doktor tu baru lulus semester 1 kot
hehehehe
tapi doktor tu kata Iman alergik
ha yo laaaa
pagi tadi masa nak antar Iman bintat tu dah kurang dah
harap2 petang ni ok la
sian kat dia dah la mata tu sepet tambah lagi sepet bila kena macam ni
tian la Iman Ibuuuu..

1 comment:

ietams said...

aiyaa..
suda jadi apek lo..
manyak sepet

siyan dia..

makcik bawang