Sunday, July 18, 2010

makan besar



Kasi korang terliur terutama pencita durian
"pija...jangan jeles..walau akak tak makan durian..hehehe"
nak tengok gambar yang lagi tragis sila ke FB
malas nak upload banyak2 kat sini
lambat dan malas nak menunggu

seperti yang saya janji kat entry bawah tuuuu...
kot malam ni lapang saya cuba la
dan saya tunaikan janji saya
ketiga-tiga hero saya pengsan
Ammar - memang jenis tido awal
Iman - perut kenyang,pekena susu sebotol.....hanyut
En.Papa - letih sebab siang tadi main scrambler
saya - layan FB dan tunai janji nak apdat




tuan rumah ni nama dia Tuan Ali
jawatan dia kat Kastam saya tak pasti tapi rasa saya yang "berpaku" jugak la
dia prepare segala mak nenek makanan macam ada kenduri kesyukuran
gila babas banyak
macam 50-60 orang punya makan
saya ni kalau dah tengok makanan yang banyak tu rasa tak sampai hati la pulak kalau tak rasa semua tu
uuuiiiihhhh rugi.....kalau gi makan kat kedai mau kena ratusan RM
ini dah la free, layanan pun macam 10 bintang punya layanan
kalau kat hotel ada ke waitress nak tolong pegangkan anak
kompom takde,ada ke siap kopekkan durian...???
takde....kalau ada bgtau saya yer
hehehe
ada jugak la makanan yang tak sempat saya rasa
nak tau kenapa??
takde makna saya berdiet...dan takde makna saya malu atau segan



ni....^^^^^ bujang sorang ni
tak sporting langsung
taknak dengan orang selain Ibu dan Papa dia
dengan Papa pun dia tak berapa nak
asyik nak berkepit ngan saya je
akhirnya dapat la saya rasa sikit2,bak kata orang jangan tidak
jangan tak rasa langsung : (




siap buleh tengok world cup secara free lagi
saya kurang pasti la pasukan mana malam tu
tapi yang saya dengar dorang dok asyik sebut JERMAN..JERMAN
yer la kot
takkan la N.Sembilan lawan Brazil lak kan
hahaha lawak sengal...gelak..gelak...gelak
dalam dorang dok asyik gelak2 sokong pasukan favourite dorang saya lak dok sibuk "berjoget" dalam bilik
nasib baik la tuan rumah bermurah hati bagi saya tumpang bilik dia
siap pasangkan air-cond
huihhh..baik betol la tuan rumah ni
korang jangan ingat tuan rumah buat joget lambak pulak
saya "berjoget" tu maksudnya saya dok pujuk dan dodoikan Ammar
siap nyanyi tu lagu 'coco i miss u dancing...dancing with me...everyday...eyeah..yeah..eyah...
(sambil makan kit kat) hohoho...sila jangan percaya
tu pengaruh iklan kit kat namanya
dalam dok pujuk tu kesejukan air-cond langsung tak terasa
keluar peluh "petani" saya ni
ish..ish..ish.... nak dengar cabutan nombor bertuah pun tak dapat
tapi dalam dok "berjoget" tu saya doa gak moga2 dapat hadiah yang best2
hehehhe..sempat lagi...


akhir nya ...tertido jugak la bujang saya ni setelah berhempas pulas saya dok "berjoget"
pheewwww...lega.....
kalau tuan rumah ada pasang cctv mesti dia gelak sampai nak darah tinggi sebab tengok gelagat saya dok "berjoget" nak tidokan anak
serius wei...memang betol saya "berjoget"
tapi bab lagi coco i miss you dancing tu tipu la
Ammar...Ammar..naper la
sampaikan saya tak ambik pot langsung pasal Iman
En.Papa ada......
tapi alhamdulillah...Iman pandai bawak diri
dia dok heboh main dengan anak Kak Pah


korang jangan tak tau..rezeki "berjoget" akhirnya menyebelahi saya
saya dapat hadiah yang memang saya dok kira dalam budget tahunan saya
hehehe...buleh rasmikan kat rumah baru
jimat duit...thanks Dato'
walau ia bukan tv LCD tetapiiii..ia amat bermakna
tu nanti saya tepek yer
haiiii...janji lagi...


apa2 pun terima kasih daun keladi kat tuan rumah dan isteri beliau yang bertungkus lumus menyiapkan hidangan untuk kami semua di Bahagian Perundangan
dia bace tak blog ni??
tak kot...tapi mana tau korang anak sedara angkat tiri dia tolong la sampaikan terima kasih ni yer
friendly orang nya walau "berpaku"
bukan sesetengah orang tu, baru ada 1 "paku" berlagak tak hengat
saper?? ada laaaa...
terima kasih jugak sebab bagi tumpangkan bilik
"errrr...air-cond saya dah tutup sebelum saya keluar tau..."
siap suruh tapau lagi makanan yang berlebih tu
kalau dek kerana Ammar tak meragam..mesti malam tu saya makan tak hengat kan
esok tu kalau timbang harus berpusing2 jarum timbang
terima kasih kat Ammar sebab bagi peringatan kat Ibu supaya jaga makan
hehehhee.... ni ucapan orang frust sebab tak dapat makan banyak : )

No comments:

makcik bawang