Tuesday, September 28, 2010

open house saya

Hari Malaysia lepas, saya buat open house khas untuk opismate saya
untuk kawan2 yang lain jangan kecik hati eh...bukan taknak jemput tapi faham2 la rumah saya tu 'comel' dan saya pulak beranak kecik
kalau kecil-kecilan tu rasa nyer ok la
lagipun bila dah jamu untuk opismate tu saya rasa lega sebab biler masuk opis takde la dengar ayat macam ni....

"Na..bila nak buat open house??"
"wei..aku nak datang umah ko..."


makanya....saya jemput kawan2 IPD saya untuk ke rumah walaupun pada 17hb - esok tu
saya kena kerja
letih????wehhhh..toksah cakap sampai kan masa on da way ke opis saya mintak En.Papa singgah ke Petronas sebab saya nak pekena pearl kacip fatimah
siyes wei..bukan citer tipu ni...nak tambah tenaga yang dah hilang
satu lagi kan..mana la tau kot2 acik menang motor : D




Menu malam tu adalah laksa (kuahnya Maksu Iman buat),sate (order kat Hj.Samuri),rendang ayam (buat sendiri - kenapa tak percaya??),mee goreng (mama sedekah),nasik impit (rebus sendiri) dan jugak air (hehehe...takde air tercekik la tetamu saya)
majlis abis kul 1..di ulangi kul SATU....camne tak letih....


ada jugak la sorang dua kawan saya yang bukan opismate saya ... Pn.VP pun saya ada jemput beliau adalah penggemar laksa tu sebab saya jemput dia
tapi dia tak dapat datang sebab masa tu dia ada kat ... kat...kat maner eh?? luper la






ni je gambar yang dapat saya tepek
langsir tu tak runtuh tau tapi saya buat gitu biar senang tetamu nak keluar masuk
apa motip saya bgtau pasal langsir??? hurmmmm konpius...
nak tau tak..hajat hati nak buat open house lagi tapi biler fikir punya fikir tak jadi la
rumah tengah bersepah tu
lagipun saya tengah sibuk nak pindah rumah baru
so semangat kat mengemas tu dah melayang
makanya...bila pindah rumah baru...jemput2 la datang bila saya buat kenduri yer
bila?? ntahhh...
kata ko...

No comments:

makcik bawang