Friday, October 22, 2010

dah 8 bulan pun


Muka 3 beranak yang belum mandi pagi : D
tapi comel lagi kan...?? kan???



budak tecit sorang ni dah 8 bulan
kejapan je
dah ada gigi sebatang kat belah bawah
dah merangkak dan berdiri tapi belum duduk lagi
cerita pasal Ammar berdiri kan, saya selalu muncung dengan En.Papa
yer la..si tecit ni pulak tak sedar diri
dah la tecit lagi pastu berlagak nak berdiri lepas tangan
dah berapa kali jatuh terlentang tapi nasib baik jatuh atas toto
kalau kat lantai???? huuuu tak mau bayangkan
yang En.Papa pulak sedap2 je kata saya tak pedulik apa budak tu buat
lorr...dah tentu masa saya dengan dia elok je golek2 baring2
bila saya pusing je tengok2 dia dah berdiri nak panjat sofa
memang tau Ammar ni...
babab kang
dah la kuat makan bila saya makan tak bagi dia bantainya melalak
tunjuk gigi sebatang..heheheh..comel je


bila selidik punya selidik muka sebijik abang dia
sekarang ni Iman dah kurang nak buli Ammar sebab dia dah rasa ada kawan main
walaupun Ammar tak buleh jalan tapi ajak main Ammar join sekali jadi senang sikit keje saya
buleh la masak ke mengemas ke
takde la macam dulu..asal letak melalak..asal hilang kelibat saya melalak
tapi kuat nanges tu tetap ada
nanges2 pun tak pe la anak sendiri
kang kalau diam je tak best jugak kan..

makcik bawang