Wednesday, October 13, 2010

rumah saya dah siap dicat

^
^
^
^
^

ni ruang tamu...dicat kaler kuning cair
kata orang kaler kuning rumah nampak luas
yer la kot

*
*
*
*
*
*

ni bilik utama atau bilik saya
nampak macam pink tapi ada gak macam purple
kira pink kawen ngan purple la.. jadi pinkple..hehehe
sejuk je....romantik je...jangan pasni ngadu ngan korang yang saya mabuk ; p
huuuuu...belum lagi...



^
^
^
^
^

ni ruang makan
saya bukan penggemar kaler hijau tapi dari dulu saya dah set bahawasanya kalau ada rumah sendiri,ruang makan harus la hijau epal
sebabnya saya tengok gambar rumah Erra Fazira kat dalam majalah (masa dia baru tunang ngan Yusri KRU)
cantik sangat......makanya....jangan salahkan kaler cat jika berat badan saya naik mendadak
hehehe

*
*
*
*
*

ni bilik bujang saya yang 2 orang tu
kata 2-2 anak lelaki..harus la biru menjadi pilihan
takkan pink kot kan
nanti jadi keliru identiti pulak anak i....




ini la dia gambar rumah saya sesudah dicat tapi belum dicuci
masa blog ni di update dalam 40% barang2 dah dihantar ke sini
dan akan menjadi tugas saya untuk kemas semua tu
adoiyai..ada saper2 nak tolong saya tak...???
angkat siku.... ; p

saya takde la renovate bagai macam pasang kitchen cabinet tu semua
duit nggak mencukupi la..
tau la bila pindah rumah baru ni
macam2 nak buat
nasib baik keje ngecat En.Papa buat sendiri dan wiring pulak adik2 ipar tolong buat
huhuhu...jimat kos


ooo..lupa nak gitau korang..citer pegi Johor tunda dulu yer...ni tengah semangat nak pindah
nanti cerita Johor tu ala-ala je..tak siok

makcik bawang