Thursday, November 11, 2010

pegi register

hari ni saya masuk lambat
dah janji dengan Mdm Vasugi nak datang untuk register dan jugak bayar yuran
mengikut plan asal, sepatutnya arini Iman start sekolah tapi bila tengok kalendar balik tak jadi la sebab 2 minggu je dia sekolah
saya pun taknak memaksa sangat sebab budak2 ni kalau dipaksa dia jadi cepat bosan


masa saya datang pagi tadi Mdm Vasugi ajak saya pegi tengok budak2 tu rehearsal untuk concert..wooaaaahhh.... sangat teruja..macam budak kecik pulak saya ni..tapi masih dalam kawalan lagi keadaan saya ketika itu ; p





Iman seronok sangat dah macam tak sabar2 lagi nak start sekolah
Mdm Vasugi kata bulan depan baru buleh amik buku,beg dan jugak uniform
lepas tu buleh la mula sekolah..yehhhh...bestttt...
heheh...Ibu yang over



budak2 lelaki buat tarian lagu Suzana
comel jer masing2
yang pandai menari tu ok la yang kaku tu kelakar je nampak
macamana la kalau Iman yang menari ek??
hahaha..tak dapat bayangkan ; )





budak2 perempuan pulak menari untuk lagu Syakira..hehehe..menanges Syakira tengok sebab gelek dorang lagi power dari Syakira
sporting budak2 ni...
mesti mak pak dorang bangga biler tengok concert tu nanti
jangan jeles korang..saya pun dijemput walaupun Iman belum start sekolah
so, jangan sesiapa datang rumah saya ketika hari concert itu dan jugak buat kenduri ke hapa
ini amaran seorang ibu yang over




saya tak sempat nak tengok untuk tarian bollywood
dan inilah warna uniform yang bakal Iman pakai nanti
alo..lo..lo...sweeeetttt sangat warna dia..oren dan krim..eheh


ini kot bakal kelas Iman..kelas Crystal
nanti satu kelas dengan Farisya..anak jiran depan rumah saya
Farisya ni comel sangat...suke tengok muka dia
nanti takde la Iman takut sebab dah ada kawan
En.Papa kutuk saya sebab over excited
biarlah dia nak kata apa
janji saya bahagia dan bangga dengan anak saya sendiri
kan Iman kan..sayang Iman..mmuuuaaahhhh

No comments:

makcik bawang