Thursday, December 2, 2010

blog adalah fb dan fb adalah fb

hahaha.....tajuk sengal pagi2 isnin
yer..betol kata Leya kat Hotfm tu..blog adalah tempat meluah perasaan
kat sini jugak buleh letak apa2 status..itupun kalau semua tak tau kita ni ada blog
maklum la blog saya ni blog sendiri2 je...tak glamer mana dan tak ramai yang membaca
ada kebaikan sebab senang saya nak umpat keji orang kat sini
keburukan dia adalah...nuffnang saya tak mencapai ribuan RM.... : (


bior lantak la RM tak mencanak yang pasti apa yang saya nak sampaikan dapat dilaksanakan
kat fb dah tak selamat sebab akan menjadi isu di sini (IPD)
susah jugak keje ngan pak polisi ni... : (
tak tau la kat IPD lain kan.....
makanya kalau rasa nak umpat keji orang di sini la pulak tempatnya
tak pun cari seseorang untuk bebel..bebel...bebel... sampai puas hati
dan tak semua orang nak dengar bebelan kita tu..depa pun ada masalah tersendiri : (


ok..meh teruskan luahan saya pagi ni...
(fheeeewwwwww...laju gila saya menaip)
seseorang yang berpangkat ...... adalah seorang yang bengap
giler serius bengap dia
errrrr.... kalau kantoi mati la saya...
opppsss.... saya tak nyatakan siapakah beliau itu so, jangan ada yang perasan nak adu sana sini
ada ke patut saya yang harus bertanggung jawab call pembekal untuk tanya claim samada dapat ke idak..... mula2 tu saya ha kan ajer sebab masa dia cakap saya tengah banyak keje dan otak blur...tapi...bila pikir balik ape kes saya kena buat..dah tentu saya bukan di bahagian kewangan atau yang sewaktu dengannya....wei..wei...wei..silap orang eh... keje saya hanyalah buat laporan bulanan untuk dihantar ke IPK dan Bukit Aman bukan keje kira duit dan ambil peduli hal orang tak dapat claim....bior la pembekal tu sendiri yang call.... bukan laki saya punya projek pun..kot laki i nak jugak kepochi sebab nak mintak henbeg LV..wa..wa..wa...


beliau adalah sangat terkenal dengan kebengapan nya...kesian dengan beliau ni..isk....jadi bahan je la ..tapi kena selalu mintak maaf dengan dia sebab banyak dosa dengan dia..huuuuu
tapi kalau dia cerdik... takde la orang nak dok ngata dia, kan..


errr... korang..... bosan eh dengan blog ni..asyik ngadu domba je..blog orang lain best je..dengan kisah family, kawan2, dan apa2 saja
blog saya ni sejak kebelakangan ni asyik luahan tak puas hati dengan si A la, si B la, si C la...
sori la korang..blog tak menepati piawaian
blog bosan....


aaaaaaaaahhhhhhhhhhh.. ada aku kesah..?? janji hati dah lega..hehehe...jangan meluat dengan saya yer...kesian kat saya..tak tau nak luah kat saper..kat En.Papa luah jugak tapi kena fire balik..
isk....dia selalu kata gini

"yang pi buat saper suruh..??"
"tu la berlembut sangat.."
"kan abang dah cakap, tok sah tukar...putrajaya tu lagi best..."


betol apa dia cakap tapi saya tak berdaya nak lawan..saya kan baik..hahahaha...masuk bakul
lepas ni luahan apa pulak yer...kalau korang nampak tajuk mengarut tanpa gambar ignore kan je
tapi kalau kesian kat saya..baca la...kat korang je saya buleh share..ngan En.Papa balik nanti..nak kacau sekarang dia sibuk...fb hanya yang hepi2 saja buleh share...hmmmmmm

2 comments:

ietams said...

ala siyannye puan..
aku tgh bz la ni, tak dpt nak calling²..
aku try cari mase eh.

Anonymous said...

lah..sy pembaca setia. i like ur story.. boleh isi masa i kepeningan bt design...

makcik bawang