Wednesday, December 29, 2010

gambar perempuan comot

Tajuk adalah ditujukan untuk diri sendiri
siyes nyampah dengan keadaan saya masa tu



saya dan Nadia - sepupu


dengan opismate



dengan Masitah - kawan masa sekolah



saya dan kak Zurina - 2 pupu tapi panggil Kak..belasah la..dah dia bahasakan diri akak..



dengan Atun - sepupu yang dok kat Perak


bersama-sama sepupus


sepupu - Along dok kat Johor



Nurul - sepupu


note : nampak tak tudung saya basah?? ntah apa2 tudung ni...bila berpeluh terus terserlah kepeluhan itu...dan dan tu salahkan tudung..hahaha


2nd note : ahah..ada pulak note kedua...baju saya coklat sebab saya tak buleh nak bezakan kaler gold itu macamana..lantak la..janji berbaju... anak2 pun berbaju coklat kecuali En.Papa yang berbaju raya....Ammar dan Iman lepas majlis cukur jambul tu terus saya tukarkan mengikut tema yang digubah oleh saya sendiri...COKLAT

No comments:

makcik bawang