Friday, December 10, 2010

ini betul punya promot


saya copy paste dari blog saya jugak...dari entry ni > > > > > _________
memang berkesan la wei...betol..tak tipu..
cuba tengok muka saya ni..ada muka penipu tak??
muka suci tauuuu....


gini kesahnya....
saya bukak la pesbuk...ada kawan tag saya gambar Cocoa Collagen ni
saya baca la kebaikan CCPP ni (Cocoa Collagen Power Plus)
bukan tak tau kebaikan dia tapi buat2 lupa je
hehehe......
antara yang menarik minat saya adalah....(lebih kurang yer..) melicinkan tumit kaki yang merekah
yer....tumit kaki saya memang merekah
kadang2 tu segan bila pegi kenduri yang kena duduk bersimpuh
maksud saya macam kenduri doa selamat ke, kenduri tahlil ke dan sewaktu dengan nya
dah macam2 saya cuba nak licinkan tumit kaki ni
tapi keputusannya menghampakan saya


bila dah baca kebaikan CCPP ni, saya cuba check tumit kaki
sebelum ni main berus je kaki tapi tak terlalu detail la nak check sebab buat sakit hati je tengok rekahan tu
akan tetapi.............. satu kekaguman telah muncul....woooaaaaahhhhhhhhhhh..gitu la bunyik kekaguman saya... *hehehe tipu
rekahan dah takde la
magic la....sungguh menakjubkan...lupakan yang lain..hahaha
eh tapi gambar bahan bukti takde la
bukan nak bawak masuk mahkamah pun
tapi serius wei..takkan la muka suci ni nak tipu korang, kan.....




dengan ini saya mengesyorkan kepada korang, sila la minum CCPP ni
dijamin segala rekahan akan hilang
wajah akan awet muda.. macam i...hahaha...muntah hijau
tapi jangan dipertikaikan kenaikan kebadanan kesayaan ini (badan naik)
itu adalah faktor tension semasa bekerja
hehehe..

3 comments:

:: Cik Aien :: said...

ayat last tu kasik betul cket ea..yg bace ni bukan muntah ijau lg..trus kua usus nie haa...
kenaikan badan anda tiada kene mengena ngan ketensionan semase bekerja..klu anda x tension pun, nafsu mkn anda melangkaui segala2nye...ngeh3...

ietams said...

promot.. jgn tak promot..

ina's said...

inas:ain-hehehe..ko la asyik ajak akak mkn je

inas:ietams-duta lantik sendiri la puan

makcik bawang