Friday, December 10, 2010

saman

sila perhatikan bulatan dan arrow tanda merah



Korang dah check saman??
pergi la check
jangan jadi macam saya.....
semalam saya turun cawangan trafik nak check saman
masukkan no. i/c ok la..clear..lega...
bila masukkan no. kereta...terus....haaaa..??? whatttttt...???
weh..weh.... bila masa pulak nombor kereta saya bertukar ke nombor motosikal
ayokkkk... ada sesuatu...nama pemilik adalah seorang bduak lelaki berumur 19 tahun yer
kejadian berlaku di Desa Jaya..ntahhh..saya pun tak tau di mana lokasi tu
hmmmm..mungkin motosikal tu adalah motosikal curi
heeeeiiii... tak buleh main2 ni
kalau saya jumpa budak ni memang saya sekeh kepala dia sampai melecet
sesuka dia pakai nombor plet kereta saya tau
korang cepat pegi check.....kat myeg.com pun buleh kat mana2 IPD pun buleh
gi kat cawangan trafik tu
sekarang ni bila lalu kat cawangan trafik kemain ramai yang bayar saman
maklum la dapat diskaun 50% lagi
sekarang ni dah ramai yang cerdik pandai..so...cepat bertindak ye...
sekian khidmat masyarakat dari saya..........

2 comments:

Unknown said...

akak takde saman buat masa ni tapi nak saman orang ada, hihihi

ina's said...

uiksss..nak saman orang??hehehe...menang kes manjer saya

makcik bawang