Monday, February 7, 2011

alai terbaekkk wokkk

Gila babas la sejak dua menjak ni
blog ni dah tak up to date...
adoi la..bosan je kan bacer blog saya ni
takpe..takpe...saya cuba yang terbaik
yer..terbaik dari ladang...
saya try settlekan entry percutian kat Melaka
pastu baru to date yer..jangan marah heh
gile ketinggalan la...dari Melaka banjir sampai la dah surut banjir tu...
masih lagi cerita percutian....
ish..ish..ish...

note :gambar malas nak susun..korang layan




Mereka harus ada sebab mereka adalah orang Melaka
saya pulak adalah family buta jalan
nak pulak waktu malam..harusla buta sebuta butanya
nak harap GPS buleh tapi sampai tutup la kedai kat Alai tu baru sampai
hehehe ....
padahal sebelum ni dah pernah pegi....hmmmmmm




Sampai tertido si Iman
mula2 tu dia la yang paling cergas
nak menyusu pun malu dengan Haziq...last2 terus tertido





Licin wei..memang sedap
dan Alai adalah yang terbaik setakat ni
maksud saya setakat tempat yang pernah saya pegi la
tempat lain belum tau lagi
bunyik ayat tu macam nak pegi sekali lagi je
huhuhu..memang pun nak pegi lagi
Cik Puan..... (angkat kening)


note : citer basi so ayat dan gambar adalah tunggang langgang..saya sendiri menyampah dengan entry tunggang langgang..nasib

1 comment:

ietams said...

memang sedap...
nanti kite datang lagi puan eh..
keriukkk terus perut aku
tengok gamba meja & pinggan² yang ade tu

makcik bawang