Thursday, March 3, 2011

Bekal

Mood rajin sedang menjelma
jangan terkejut sebab mood itu buleh datang dan pegi bila2 masa
lagipun saya muak la nak makan kat kantin
benda yang sama je..harga pulak tak tentu..kadang mahal kadang2 murah
nak keluar makan kat luar susah pulak sebab takde transport
lemak la kalau nak numpang orang..tu pun kalau Ain pelawa ajak makan luar
kalau tak..ke kantin atau ke pantry je
tapi selalunya hari Jumaat je keluar berjimba



Arini saya bawak sandwich tuna untuk sarapan
cukup untuk alas perut sampai tengahari
ada juga tukar2 menu dengan kawan2
ko rasa aku punya bekal...aku rasa ko punya bekal, macam tu la...
gigih mak bangun pukul 5.30 tau



untuk lunch simple sangat sebab saya mengantuk
sawi tumis air dengan fishball dan jugak telur mata kerbau
ada setengah orang malu bila bawak lauk2 simple macam tu
bagi saya ..... "pedulik ape aku.." sebab ini bekal saya bukan bekal sesiapa...kan
nanti buleh la tukar2 dengan kawan2 jugak
cuma tak pedas la..tu je..macam lauk kanak2 tadika pun ada jugak...hehehehe
takpe janji kenyang...membuak jugak badan ni..huhuhu..spesis tangki

4 comments:

ietams said...

sedap nampak sandwish tu..

ina's said...

segera je puan...tuna dlm tin

:: Cik Aien :: said...

kak zulie..memng sdp pun..ase nk abiskan sume je..hehehe...tq yer datin..wtkn sandwich yg sedp tuh...=)

MayaYunus said...

mau order itu senwic,,

makcik bawang