Monday, May 30, 2011

Nur Kasih


Kan kat FB saya ada bagitau yang saya nak pegi tengok Nur Kasih. Nasib baik dapat green light dari En.Papa. Makanya membujang la saya di antara pukul 7 hingga la ke 10 lebih.



uiissshhhh best giler ok filem Nur Kasih ni. Dari mula sampai abis dok meleleh air mata ni. Memang best jalan citer Nur Kasih ni begitu jugak cinematografi dia. Kalau tak menang untuk Festival Filem tahun ni tak tau la nak habaq lagu mana lagi.

Korang tau tak, sampai arini saya dok rindukan filem tu. Tak sabar nak tunggu dvd dia keluar. Rasanya kat Astro First tak kot sebab dah terang2 kata HANYA DI PAWAGAM. Korang yang belum tengok tu pegi la...tak rugi tau.


Saya balik pun dah pukul 10 lebih sebab temankan Ain pi cari kasut. Tak gi makan pun sebab saya kenyang makan pop corn. Just teman Ain gi drive thru mekdi. Sampai umah anak2 dah tido tapi umah macam lepas puting beliung...huuuuuuuu sabar. Sana sini dengan mainan dan jugak pinggan plastik. Padahal sebelum keluar tu saya dah kemas2 apa yang patut. Anyway thanks kat En.Papa sebab beri kepercayaan kat saya untuk berjimba dengan Ain dan jugak jaga anak2. lain kali buleh la i tengok wayang lagi kan..... ; p

No comments:

makcik bawang