Friday, December 23, 2011

sebab2 saya dah lama tak update

Nyampah..nyampah...*tumbuk2 meja * tipu
dapat upload ni je
lain2 gambar harap mahap ye anak2
korang tengok yg ni je

gambar saya tak bertudung tapi secara sipi2
sejak dah tua ni malu la nak letak gambar tak bertudung
takut orang samakan saya dengan Selena Gomez.....
OMG pempuan perasan ni....
hikhikhik.....


Saya tak update sebab saya bizi dengan study saya
belajar kelas kecantikan tu pun study gak kan
walaupun bukan dalam peringkat PHD ke haper tapi sekurang-kurangnya untuk menambah ilmu pengetahuan dan duit...D.U.I.T..tu yang penting


Nasib ada gambar sebagai bahan bukti
kalau citer je macam penipu je kan
Saya amik kelas SPA dan kecantikan yang merangkumi...*hohoho ayat aku
ada belajar tentang facial,make-up dan urutan terapi SPA
dan sekarang saya dah start bisnes secara kecil-kecilan
kadang2 saya ke rumah customer dan ada jugak customer datang ke rumah
boleh la korang duit untuk simpan dalam tabung
lagipun saya suka belek2 muka orang walaupun muka sendiri pun tak terbelek : (



Ini kawan2 yang sama2 belajar dengan saya
Ain pun belajar jugak tapi masa ni dia tak mai kelas
dorang ni semua dah ada bisnes sendiri kecuali saya yang berstatus kakitangan gomen
mak andam pun ada tau
cikgu saya yang baju kuning tu


Nanti kalau saya free saya tunjuk kan SPA mini yang saya buat kat rumah eh
hihihi...excited tau
dan jangan tak tau pulak yang En.Papa adalah regular customer saya
walaupun laki sendiri, dia tetap kena bayar kat saya
dasar mata duitan, kan : )


Sesiapa yang duduk area Seremban kot2 nak guna khidmat saya belek muka korang boleh la PM saya...harga tak mahal pun sebab ini baru permulaan
lagipun, saya belum ada kedai lagi
dan khidmat saya setaraf dengan spa2 kat luar tu...cewahhhhhh
: )

2 comments:

Yaty Minhad said...

chaiyok sob! aku tak berkesempatan nak g..nanti betul2 free aku dtg eh menyerah muka ku..heheheheh

ina's said...

buleh..ko nak aku jdkan muker ko mcm saper?? tp jgn selena gomez

makcik bawang