Thursday, January 5, 2012

kau menangis aku pun menangis

(Gambar adalah ihsan google)


3 filem atau drama kat bawah antara yang menarik perhatian saya dan bikin air mata ni meleleh-leleh macam orang baru kena tinggal dengan boifren hehehe



Nur kasih...huhuhu...dari drama bawak ke filem saya memang pengikut setia
sanggup la tinggalkan anak2 suruh En.Papa jaga demi nak tengok filem ni



Ombak rindu pun macam tu jugak. Bacer novel pun saya buleh nangis inikan tengok filem
kali ni tengok dengan suami tercinta.Menangis jugak cuma tak tersedu sedan je
malu la kalau orang lain tengok



hmmmm Tentang Dhia ni mula2 tu tak berapa nak layan tapi lama2 best pulak
episod yang akhir tu yang buat saya tersedu sedan
gila babas punyer sedih la ending dia
saya menangis sambil sorok2 muker dalam baju. hihihi....over pompuan ni tau


ibaratkan...kau menangis (pelakon) aku pun menangis dan kau dapat duit aku dapat mata bengkak..huhu

No comments:

makcik bawang