Saturday, January 14, 2012

Selamat pagi sabtu

Selamat pagi korang...best kan arini cuti. Hero2 saya tu belum bangun lagi.Sementara tunggu untuk sarapan, saya jenguk2 dulu blog ni. Arini saya bekpes burger...hehehe....ala2 western
Tak plan untuk aktiviti arini sebab big bos belum bagitau ape agenda arini.



Gambar malam tadi ; )
Iman dok bising2 ajak gi stadium so kami ikutkan aje
tak tau pun ada game
saya ni mana la nak ikut perkembangan hal2 bola sepak ni. Kalau tau pun dengar orang dok heboh pasal final je.Lain2 tak amik tau.




Malam tadi USM FC lawan PDRM. Tak ramai mana pun penonton yang datang tengok
Kami dapat masuk pun sebab En.Polis tu bagi masuk free : )
agaknya polis tu kesian tengok Iman yang beria-ia nak tengok bola
tima kasih la En.Polis...


Kami tak tengok sampai habis pun sebab budak dua orang tu dah mengantuk
setakat yang saya tau, PDRM - 2 dan USM FC - 0


haiii... la...tercabar betol saya dengan bau burger depan mata saya ni
tapi tak buleh pentingkan diri sendiri sebab kena tunggu hero2 tu bangun dulu
iskkk..lapar..... ; p

makcik bawang