Friday, February 17, 2012

bengkel kecantikan

Kecantikan dengan wanita memang tak dapat dipisahkan...*cewahhh
saya sejak belajar tentang spa-spa semua ni mesti tak lepas peluang nak join bengkel atau kursus
tu pun kalau ada kelapangan
saja2 nak tambah ilmu sebelum melangkah ke dunia perniagaan
itu angan2 dan cita2 saya di masa depan...amin ... moga dimakbulkan



DC atau Dina Collection yang jadi penganjur bersama PKNNS
Yang mengajar pun dari owner DC iaitu Pn.Wardah

Bayaran cuma RM10 je dan ilmu yang diajar memang berbaloi
dan mungkin lepas ni ada lagi bengkel dengan DC
Insyaallah saya tak akan lepaskan peluang ni
yang best tu dapat siijil penyertaan
mana la tau kot ada rezeki lebih, buleh la gantung segala sijil2 tu kat SPA saya nanti
wahhhh..... berangan
berangan kan free...tak salahkan???


Dalam dok saya pok pek pok pek berborak dengan si Ain dan Berry Pn.Wardah telah pilih saya sebagai model yang bermata sepet
sepet ke???
katanya untuk ajar macamana nak mekap orang yang bermata sepet
guna sekian barang untuk besarkan mata, gini caranya untuk buat eyeliner dan ini kaler yang sesuai..lebih kurang macam tu la dia cakap
ada yang rajin amik nota macam saya dengar macam tu je ibarat masuk kanan keluar kiri sebab siok pulak bila orang belek2 muke
yang rugi tu saya tak dapat tengok macamana cara2 yang dia sebutkan tu


sebelum




ni bukan Pn.Wardah ye
tugas cik puan ni hanya untuk pakaikan foundation aje
lain2 tugas Pn.Wardah



sesudah di mekap....
ok tak???
ke ko??
hehehe...


Berry pulak Ain yang mekapkan
benda free, sape pun tak nak tolak
hanya tadah je muke ni
ok atau tidak hasil tu belakang kira
lagipun ni bukan pertandingan
yang penting ilmu....
betol tak anak2...???
: D

1 comment:

NURUL AZURA ABDUL RAHMAN said...

Bestnya.. Saya pun suka juga cantik2 n sihat ni.. :)

makcik bawang