Wednesday, February 29, 2012

pengalaman pertama memori terindah part 2

Halooo korang..
meh layan part 2







masa ni keputusan baru je diumumkan
rupanya ada 12 peserta je sebab sorang peserta tarik diri last minit
depan saya (baju hitam) tu la Mek

dia dapat model fotogenik dan no 6


tudung pink...no 4 (opismate saya)

baju torquise ... juara dan otomatik dilantik jadi duta DC

baju pink...no 2

dan yang ujung no 3





Natasya...dapat no 3 dan best catwalk

dia memang profesional sebab dia freelance model

tak kedekut ilmu dan friendly


model harapan...don't know her name

saya confused kenapa dia....

biar la...kang orang kata saya jeles

dia dapat no 5




muka seorang juara

saya suke tengok muka dia sebab bila tak mekap muka dia macam Nora Danish

dan dia memang layak

gambar2 kat bawah gambar saya masa catwalk












lagi gambar kat autoshow





butik yang sponsor baju dan tudung saya



catwalk terakhir sebelum juri buat keputusan



time break..

muke kusut sebab masa ni badan dah tak sihat



sekian...



note : mata ngantuk plus keje banyak *mencik

2 comments:

mia izzati said...

sejak bila kak ina jadi model niiiii

ina's said...

sejak dua menjak ni

makcik bawang