Monday, April 16, 2012

mari berborak

Salam...

Entry ni takde gambar yer
saja nak borak2 kosong
kalau korang sudi bace meh la...


Petang ni saya tinggal sorang sebab kawan2 saya ada hal personal
kejap lagi ada meeting yang saya rasa takde kena mengena ngan tugas saya
wasting my time la *hentak kaki laju2
last desicion adalah....TAKMAU GI


Tadi saya apply cuti untuk Rabu ni sebab saya nak ke Ipoh
sebab apa saya ke Ipoh?? sebab saya nak lawat Abah saya yang sakit
memang Abah tak besarkan saya tapi saya pergi atas dasar tanggungjawab seorang anak
saya pun ada anak dan sekarang ni Allah balas cash je untuk kita
mana tau nasib saya macam Abah saya, apa perasaan kalau Iman dan Ammar tak datang lawat saya waktu saya memerlukan dorang...???
huuu..taknak bayangkan..sedih ...


Pagi tadi kan tiba2 ada orang babitkan saya dalam hal2 yang remeh
konon2 saya la punca si A dan si B berbalah
ish...ish...tak baik tau...saya ni bukan jenis macam tu
bukan dapat ape2 pun kalau saya lagakan orang
dapat dosa ada la
tapi nasib baik si B buat correction yang saya takde kene mengena dengan hal ni
lega.... tapi ada rasa sakit hati sikit
last2 saya pikir balik..."ahhhhh lantak la..."
suka hati la nak kata apa janji bukan dorang yang bagi saya makan minum


(tadi ada iklan sebab ada SIO hensem masuk antar IP) hihihii

ok sambung balik
arini kan saya jadi sombong sebab saya jumpa 2 orang kawan sekolah saya
bukan sekolah Teknik tapi sekolah Seri Ampangan
korang paham2 kalau datang sini nak jumpa IO atau AIO tu bukan la untuk sesi blind date
saya tak tegur sebab saya tengok muka dorang macam ada masalah lepas tu saya taknak dorang rasa malu
yer la kan, otomatik saya akan tanya...

"eh... ABCD ko buat ape kat sini..??"

hah mesti malukan
kalau dia kata...rumah kena rompak takpe buatnya dia OKT ke atau ada kes kena pukul ngan laki mesti la dia malu
dulu kat sekolah dia lah paling hebat dia lah ratu dialah yang terbest dan tiba2 budak yang tak best ni (saya la) tercongok jadi kerani encik polis
ofcoz saya tau segala dan dan menipu pun rasa bersalah
eceh macam hebat je saya ni, kan...hihihihi
tapi don't worry la saya buat dek je paling2 koman saya akan cakap gini.."tak sangka..."
hehehe


korang, saya kena stop dulu sebab tadi dapat call suruh siapkan laporan bulan Jan sampai Mac untuk tahun ni
sabar je la...IPK ni tak sudah2 nak laporan
saya rasa dorang tak simpan dalam file tu sebab asik mintak je
dia ingat saya dok nganga je dari pukul 8 sampai kul 5 kot
tu la punca2 saya stress
eh tadi tu kan yang iklan kata ada SIO hensem datang tu saya saja main2 je
takde hati pun kat dia walau dia hensem
bak kata Mek..."tak denyuk (denyut) pun"
apa yang denyut..???
hahaha..korang cari la sendiri : )


Tata..

No comments:

makcik bawang