Thursday, July 12, 2012

ceritera gojes night

Belum sebulan lagi, kan..hihihi
makanya belum basi lagi la
sebelum stori pasal balik kampung dipublish baik saya citer dulu pasal gojes night
gojes ke???? hahahah
dinner anjuran PERKEP jugak....lepas penat main bowling kita gi makan2 pulak
walaupun jiwa saya half2 dengan PDRM ni tapi saya kena bersosial jugak
kena pandai2 cari kawan tak buleh jadi kera sumbang
tentang hati dan perasaan tu tolak ketepi dulu sebab tak  semua orang perangan dia buruk


untuk dinner ni saya hanya bayar RM15 je sebabs emua di sponsor oleh entah siapa2
saya dibagitahu bawak badan aje
cuma baju untuk dinner ni saya beli la
baju merah tau bukan yang purple



muka saya sebelum dimekap....

untuk Bahagian Jenayah, kami buat fashion show
saya kan minat benda2 macam ni
lagipun bahagian dan balai2 lain dah amik untuk nyanyian dan tarian
makanya Jenayah baut la catwalk
baju, mekap disponsor
rasa best je bila dapat pakai baju sponsor
nak pulak saya diberi kebebasan untuk pilih baju mana yang saya berkenan
tapi dengan syarat kena ikut tema... muslimah gojes *gojes ke???




saya suka dengan jubah ni
ngam2 kat badan saya
tau tak size jubah ni adalah size S... diulangi..SSSSSSSSSSSSS
hahahaha....
lagipun ni koleksi jubah terbaru dari butik Al-Marzuk
harga dia pun buleh tahan gak..RM219
material dari jenis baldu
sesuai untuk di pakai semasa hari raya, ke pejabat dan jugak ke kenduri kendara
cewahhh model tak dilantik


mek pun melaram dengan Jubah Syria dari butik Al-Marzuk
tudung tu sendirian berhad sebab tukang sponsor tudung masa ni belum sampai lagi
nak tau citer tak tudung ni saya cari masa otw ke Klana Resort
hihihi..luper nak bagitau yang dinner ni buat  kat Klana Resort fomerly known as Allson Klana Resort
*oh my english...hahahaha
main ambik je tapi saya suka dengan rekaan tudung ni
bukan Ariani, bukan Pearl Haya tapi dia setaraf dengan jenama2 tu
elok terletak je kat kepala


kiri - Puan Idora, saya dan Mek

Majlis start dalam pukul 8 gitu tapi pukul 3 saya dan Mek dah terpacak kat Klana Resort
sebabnya nak rehearsal
tapi nak rehearsal menda bila yang lain2 tak datang cuma saya dengan Mek aje
last2 bila acara dah mula saya yang jadi kepala catwalk
yang tak datang rehearsal tadi tengok macamana saya buat
pastu jadi cacamarba aje
walau cacamarba tapi ok la
kredit untuk dorang : ) sebab walau tak rehearsel tapi group kami dapat tepukan dan sorakan
dapat no 3 untuk persembahan
no 2 Emy sebab suara dia sedap bila nyanyi lagu Wann
no 1 lak dari Trafik
jangan ingat dorang pandai saman orang je tapi sekali bergelek Arab..hambek ko..melopong semua orang
hehehe...memang best persembahan dorang



saya dengan jiran saya - Mas
kami dok setaman tapi dia keje kat Trafik
jaga IP jugak macam saya cuma dia IP trafik
selalu la tengok gambar eksiden
hiiiii... ngeri


Ni la Emy si tokey kek tu
yang nyanyi dapat no 2 ....
selalu jugak jadi geng karok saya



saya dengan Ain
perasan tak tudung tu dah bertukar warna???
ha..ni la tudung sponsor dari butik namadahlupe...hehehe
Ain sajes saya untuk pakai turban tapi saya tak yakin sebab muka saya melebar macam pinggan arcopal
huhuhu...jadi untuk selamat pakai aje tudung sarung

malam tu saya dapat cabutan bertuah dan jangan lah korang tanya saya ape hadiah tu
PERKEP idak le semewah PUSPANITA atau mana2 agensi
betul tak puan Maya???



Bila tukang sponsor mintak balik baju dema makanya kena la pakai baju sendiri
jubah merah ni saya beli online kat Jubah Outlet II
korang search kat fb then korang buleh tengok macam2 jenis jubah kat situ
harga pun ok aje sebab jubah saya ni baru RM120
murah kan..
bagi saya tak payah nak cari jubah mahal2 kalau setakat pakai sekali aje
lagipun takkan la saya nak pakai jubah lip lap macam ni masa raya
over ko nyah!!!


Tudung tu saya main ikat je sebab tak sempat ketiak nak berpeluh majlis dah habis
janji dalam 1 malam saya dapat melaram 2 helai baju
ko ado???
hehehehe


ni gambar group catwalk  saya
yang kat belakang tu (3 orang sebelah baju biru) tukang solek, tukang ajar catwalk
dan tukang sponsor jubah dan tudung
saya dan Mek saja tak pakai jubah dia yang lain semua melaram dengan tudung dan jubah dia
nanti bila saya ingat balik nama butik dia saya bagitau yer
ampun kaklong (tokey butik).... : p


gambar saya dengan Iza yang stylo malam tu

pung pang pung pang majlis habis dalam pukul 12
saya balik sorang2 sebab taknak nyusahkan En.Papa
korang paham2 la kalau dah tengah malam, lepas tu drive sorang2
mestilah bawak keta macam kena kejar
saya called En.Papa suruh bukak gate siap2
orang penakut memang macam tu

nanti saya tepek lagi gambar2 malam gojes night tu
korang jangan mengharap sangat yer sebab korang paham2 la keadaan saya ni

3 comments:

MayaYunus said...

lawo puan,,,

kitorg lak kene anjur senamrobik perkep jsj sok,,,tugas aku? gelak sampai pengsan wakakkaka

ina's said...

semua kontijen ke maya?? nak gak join

ietams said...

perghh lawanye

makcik bawang