Wednesday, July 11, 2012

sports and family day

 Salam... : )

ekceli kan entri ni saya draf aje tp baru arini dapat publish untuk tatapan korang. Baru arini saya dapat update sebab dari Sabtu sampai semalam saya balik Perak.Tau2 la kalau dah balik kampung tu mana ada masa nak usik blog semua ni cuma dapat update status kat fb je.


ok..meh sini saya stori pasal ari sukan kat sekolah Iman
tajuk tu saja saya letak dalam english version
saja nak poyo..hehehehe...
tak lah .... saya ikut banner tadika Iman
maksudnya bukan untuk sukan kanak2 kat situ aje tapi hari keluarga untuk kanak2 kat situ
untuk mengeratkan silatulrahim antara keluarga kanak2 tadika vista ceria
kata principal Iman... : )

pihak TVC ada mintak parents bawak sikit potluck

untuk tahun ni saya sediakan puding aje
bukan susah pun gi Tesco pastu pilih aje perisa ape yang kita nak
Kalau ikut selera Iman dia suruh saya buat karipap
hehehe.. saya tau makan aje tapi nak membuat tu harap maaf la yer
sian Iman ada ibu taktau buat karipap
nasib ko lah...nak...

  
sebelum acara sukan, Iman kena buat persembahan dulu
tahun ni Iman dah ada perubahan
tahap konfiden dia lebih sikit banding tahun lepas
dia dah berani dan sporting buat persembahan
dia dah tak dok bawah ketiak saya lagi
sampai2 kat sekolah je terus cari kawan2 dia

(tipon opis berbunyik time2 rehat ni....dorang tau tak saya tengah rehat)


ok sambung balik....

saya rasa bangga bila tengok Iman jadi berani dan dah pandai buat hal sendiri
dalam hati cakap...dah besar anak aku


budak2 umur 6 tahun buat persembahan
comel je dorang




Iman dalam acara masuk air dalam botol
semangat betul dia macam masuk sukan olimpik dah gayanya
yang ni kelas Iman dapat no. 1


BFF Iman nama dia Alvin
kemana aje dengan Alvin
sampaikan pemadam pun sedekah kat Alvin
sabar aje lah..tiap2 hari kena tukar pensel dan pemadam baru



acara kepit bola
nak kata lari sambil kepit bola tak la pulak sebab budak2 tu kepit bola pastu lompat macam kanggaro
kelas Iman kalah


walaupun kalah Iman dapat hadiah jugak
hadiah untuk pasukan yang kalah dapat buku
kalau menang dapat piala


Korang nampak tak seluar Iman kotor??
itu bukan sebab semangat kesukanan tapi semangat main kejar2 atas lumpur
sabar aje lah makcik....



saya dengan yati - ex schoolmate
anak dia - Yany pun satu tadika dengan Iman cuma tak sekelas aje

habis semua acara dalam pukul 11 kot
terus balik umah siap2kan barang yang nak dibawak untuk balik kampung
dari Seremban kami bertolak balik Perak dalam pukul 3
untuk entri balik kampung nantu dulu yer
nak lurus jari jap

2 comments:

ietams said...

cayalah iman

MayaYunus said...

budak² klu dah bercampur ngn budak² len baru nmpak tahap kekonpidenan dorang,

dan iman dah bujang,,,

makcik bawang