Monday, August 13, 2012

ape pon tak buleh


*Ini bukan wajah sebenar saya..harap maklum...

ape pon tak buleh..semua yang saya buat tak menjadi. Mood melayang-layang entah ke mana IP masuk tak henti2 rasa nak bakor aje..huhuhu mampu ke??? agaknya radio kat opis ni dok siar lagu raya manjang tu sebab mood keje dah takde. Nak raya la katakan..tapi bukan itu yang saya nak.Saya cuma nak cuti panjang aje..lari dari keje2 kat opis ni.


Meh kita buat checklist persiapan raya meh...

* Baju anak2 - dah beli

* Baju saya - dah...yang penting baju ikut tema - pepel

* Baju En.Papa - non hado..beliau taknak kecuali baju melayu

* Kuih raya - dah ...ada yang beli ada yang subsidi dari Mama

* Langsir raya - dah siap gantung lagi

* Kemas umah - sudah

* tukar duit raya - belum...

* apply cuti - dah..tapi kat HRMIS belum lagi *line selow

Itu je la..nampak macam raya sakan sebab semua persiapan dah ada. Tapi kami buat secara sederhana aje...

***********************************************

wahai mood datang la dikau....



Meja saya bersepah dah macam IPD dilanggar todak dah kekdahnya. Mungkin saya kepenatan kot. Tu la time berbuka minum ais tak beringat..padan muker saya..


Tapi semua2 tu hilang bila bos saya bagi duit raya..hehehe..tq boss...
walaupun duit raya tu bos dah bagi mood saya dah hilang balik..ape pon tak buleh...

3 comments:

Yaty Minhad said...

sob, sama la tema kite tahun ni..purple...hehehehe

ina's said...

yer ke?? hehehe.. kebetulan

ina's said...
This comment has been removed by the author.

makcik bawang