Friday, September 28, 2012

dulu dan sekarang


Salam Jumaat....

Ni gambar terbaru saya baru .....bolat kan muke saya..hihihi

haiihhhh...nak mula dari mana yer
hmmm...tajuk tu saya nak bandingkan diri saya dulu dan sekarang
dulu lain sekarang lain la cuma dulu dan sekarang maintain cun...*hakpui


DULU

* saya seorang yang kurang sabar

SEKARANG

* jadi penyabar sikit sebab faktor persekitaran di tempat keje

DULU

* kelompok kawan2 tempat keje takat situ aje...kalau campur bahagian atau cawangan lain gitu2 aje dan saya sangat menyenangi mereka

SEKARANG

* macam2 orang saya jumpa....yang perasan lawa sampai buat statement yang konon2 dia la terhebat, yang suka bercerita dia la paling kaya dalam IPD, kaki cucuk, talam dua muka, berkira dan paling saya tak tahan kaki fitnah...huyoooo dasat


DULU

* sikit2 nangis..saya kan dalam kategori cembeng

SEKARANG

* dah jadi kental...kalau tak tahan sangat saya nangis sikit2 aje...janji air mata tu tumpah...hahaha


DULU

* mulut ni bertapis sikit


SEKARANG

* mulut makin laser sebab itu aje perisai saya untuk tepis ayat2 puaka dorang ni. Lagipun mulut dorang ni memang tahap puaka tebing biru.


setakat ni itu je la kot. Saya perasan perubahan kat diri saya ni. Yang paling ketara saya jadi kental. mungkin jugak sebab keadaan sekeliling..tapi siyes cakap saya benci dengan keadaan macam ni. Masa entri ni ditaip saya baru dapat called dari IPK..dok mendesak saya. Dah saya kata saya tak terima ape2 memo atau surat tapi dok paksa saya cari mana surat tu. Siap ugut2 lagi. Nak ku tampar2 je muka si Nancy. Dia ingat hebat sangat dia kat IPK tu.Suka2 desak2 orang..hambek kena sedas dengan saya...See...kan saya dah cakap.. saya tak suka jadi macam ni tapi orang keliling punya pasal la ni.Tiap2 hari telinga Van Diesel la jadi pendengar saya..thanks Van... ; p

5 comments:

MayaYunus said...

puan, dulu ko suka tido. la ni aku percaya, ko masih suka tido... hehehhe

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

xpelah...yg penting makin comel hehehe...

ietams said...

Walau byk pancaroba ko tempuhi puan..
Wajah senang hati ko tetap terpancar. Hihihi

ina's said...

tq semua

mia izzati said...

tak sangka kak ina dah berubah hahaha..hengat tak dulu kita nak pi induksi kat ganu dulu..akak kemain sedih nak tinggal somi..masa tu akak tengah mengandung...soping sakan tuuuu

makcik bawang