Tuesday, September 11, 2012

tetamu istimewa


Sabtu lepas As sefamily datang beraya umah saya
walau bukan As sekali pun sesiapa yang datang saya tetap anggap tetamu istimewa
saya terima dengan hati terbuka sebab ada yang sudi datang beraya ke teratak buruk saya ni
walaupun teratak saya ni tak pakai floor depot
huhuhu....pinjam ayat OKB kat IPD ni ; p


Untuk tetamu istimewa ni saya masak dengan penuh kasih sayang walaupun ianya simple sangat2
harap2 As tak serik datang lagi yer



lepas siap semua kami berkonvoi ke umah Kak Pah kat Rembau
walau dah tak bekerja satu pejabat tapi kami tetap contact antara satu sama lain
dan Insyaallah Jumaat ni saya nak ke Putrajaya
dapat jemputan ke open office PUJ
hmmm... tak sabar nya...
harap2 tak makan kat koridor la yer ; p

saya suka gambar ni...


Puan Maya dan Cik Puan Zulie...bila nak mai umah kami???

1 comment:

MayaYunus said...

insya allah,,, weols kaming,,,

makcik bawang