Monday, December 31, 2012

tahun baru


Hah...buat ape tu..?? tengah bina azam tahun baru eh
heeee... biasa la semua orang nak yang terbaik bila masuk aje tahun baru
saya pun macam tu jugak

saya nak yang terbaik dalam hidup ni
kalau buleh saya nak jadi muslimah yang terbaik disisi agama
saya ni idak ler baik cuma kadang2 tu ada terrrrr..tuang solat 5 waktu
kalu dapat nak mempertingkatkan lagi tentang yang wajib tu
umur dah dah masuk 33 tahun takkan nak feeling remaja je kan
bila tengok keadaan dunia sekarang ni sikit sebanyak keinsafan tu datang

saya taknak terlalu kaya sebab saya takut jadi lupa diri cukup la lebih baik dari tahun2 sebelum ni
dari segi kerjaya ni saya harap JPA cepatkan proses pertukaran saya tu
saya tak mau tensen2 time buat keje
nanti cepat dapat darah tinggi
untuk kesihatan pulak... biarlah sihat tanpa ada sebarang serangan penyakit
tahun 2012 ni pun saya asyik kena athma je
lain2 tu doa dan harapan saya semoga kehidupan saya dan keluarga mendapat keberkatan dan dilindungi
itu aje....opppsss ada lagi..nak kurus dari sekarang ni
sekarang dah ok tapi nak lagi ok
hehehe

1 comment:

MayaYunus said...

Aku doakan ko sentiasa sihat walafiat...amin

makcik bawang