Monday, April 29, 2013

ke pontian la kita

Huh..sikit punya susah nak abeskan entri ni
macam hot2 je
penyakit candy crush dah melekat gitu la jadinya
agak2 abes nyawa layan novel pulak
gitu la hidup seharian saya
haippp...keje tetap buat tau
no ngular2....dosa : )

citer ni 2 minggu ke 3 minggu yang lalu
kalau lauk dah basi pon
kita anggap je entri ni takde expired date dia
buleh update bila suka
hihihi

kisah saya dengan family in law saya ke Pontian, Johor
nak lawat baby kecik ni... (gambar)


Muhammad Raziq bin Mohd Hanif
nama diberi
bertambah lagi cucu MIL saya
hero lagi....dan total semua setakat 29 April 2013 adalah 8 orang
akan datang taktau lagi
tunggu dan lihat
saya bagi can kat adik2 ipar saya bersalin dulu
kot datang seru tambah ahli keluarga ada lah
kalau takde...setakat 2 aje lah

kami berkonvoi dari Seremban lebih kurang pukul 9 pagi
semuanya ada 3 bijik keta
tak semua pegi sebab masing2 ada komitmen dengan keje masing2
so kena tunggu si Raziq balik Seremban la yer
perjalanan sangat la lancar nya
mungkin jugak bukan musim cuti sekolah
sampai Pontian ngam2 tengahari
Si kecik ni sepanjang kami kat sana tidak la dengar dia menanges ke ape
asik tido je
kena gomol pon dia tido jugak
takpe2 nanti bila balik Seremban Maklong gomol lagi
nak tengok dia tido ke atau nanges
kalau nanges Maklong lari la
hehehe....
sedap bau baby
haiii...rindu pulak nak ada baby
bila yer??
ehehehe....
kalau ikutkan sekarang ni rasanya Ain (SIL) dah abes pantang kot
huhu..merdeka la yer


kami sewa homestay kat area Pontian jugak
kalau nak tau homestay yang sama masa Anip dan Ain nikah dulu
lagipun keadaan umah dia memang selesa, luas dan paling penting harga dia berbaloi-baloi
sebelah petang tu kami gi jalan2 kat pantai je
kami memang tak plan untuk cuti2 Malaysia sebab tujuan utama adalah untuk melawat si kecik
itu aje..cuma time balik tu singgah Tangkak
takde yang menarik pon kat Tangkak tu
setakat jalan2 penatkan badan
banding harga kain2 kat situ baik gi Jln TAR atau Nagoya je
takpe... pengalaman tu penting
at least bila orang dok citer2 pasal Tangkak buleh la kita mencelah..kannnn..
kurang2 pon buleh cakap macam ni...

"ha'ah..ha'ah...."

tu contoh


5 sepupu...


Ayie yang comel...

Kak Lang, uwan, saya dukung Eisya (anak Kak Lang) dan MIL


gambar kami sekeluarga
3 hero berbaju hitam dan seorang heroin yang tomey berbaju putih
hahahakkk tuiiii..
sungguh gemuk saya ketika itu
eh korang..saya dah kurus la
buleh tak tumpang entri ni semata nak poyo bagitau diri dah kurus??
buleh la??
arinikan saya pakai baju yang sekian lama saya tak dapat pakai kerana lemak2 di perut dan pinggang saya
rasa nak lompat bintang je tau
ramai jugak yang tego saya dah nampak kurus
ooohhh sukanya....*mata kelip2
menjadi jugak..hehehe
saya berdiet secara sihat tau
no ubat2 *jari telunjuk kekiri kekanan
harap2 kekurusan saya ni ni kekal la yer
sekarang dah 60kg
saya target setakat 57kg je
kurus sangat nanti macam bini popeye
lalalalala....

3 comments:

MayaYunus said...

Kg atok aku di sana....nak balik kne tggu raya sbb jauhhh...bkn ada sgt cutinya pun...

ietams said...

nak buat permintaaan buleh tak?
tepek gambo cek puan buleh..,,,

ina's said...

maya : org pontian gak ko

zulie : nnt aku tepek

makcik bawang