Tuesday, April 30, 2013

thank you friend - part 1

Salam tengahari
salam rehat
nak bagi tau ..saya lapar...lapar...lapar..dan lapar
nak turun kantin i is malu
kan best kalau kantin ada delivery
hehehe..dasar tak bersyukur
stok makanan ada tp macam bosan je bila asik ngadap benda yang sama
macam nak called mekdi tapi malas
ahhhh banyak sangat alasan
itu la manusia ... takpe..lepas taip entri ni saya cuba gagahkan diri untuk turun ke kantin
mintak2 tak ramai orang..fuhhhhh
saya adalah pemalu orangnya
rasa blushing2 je bila berhadapan dengan ramai orang *mata ke atas
walaupun orang2 tu tak heran dengan kehadiran saya
hihihi....


cik puan yang jelita..tudung pemberianmu telah selamat ku pakai
thanks sayang....tudungmu itu ku pakai masa main bowling dengan Mek
hihihi....
rasa jelita sokmo



ini pulak pemberian opismate merangkap kawan jimba i
Mek bagi sempena ulangtahun kiteorang masuk gomen
kebetulan tarikh tu sama - 1.3.13
kitaorang bertukar-tukar hadiah


comey tak kak ton??
selalunya Mek la peneman saya turun ke kantin
tapi sekarang beliau bizi dengan DCC PRU 13
so...redha aje

babai.... mak encik nak turun kantin tapau ape yang patut
mak encik lapar *muncung itik


note : ada part 2 untuk entri thank you friend ... #bajet blogger tersohor

1 comment:

ietams said...

lawa ko puan!
dah macam budak tingkatan 5 je aku tengok.
berseri²

makcik bawang