Tuesday, May 14, 2013

Dia Iman


Hasil tulisan tangan Iman Hadif bin Abdul Hadi
ini betol punya tau bukan saya paksa dia suh tulis Ibu lawa
masa ari Jumaat lepas la dengan penuh surprise dia bagi hadiah hari Ibu sekali dengan nota dia
comel sangat2 nota ni
tapi apa motif pelan kat bawah nota dia tu??
sekarang ni memang dah jadi habit Iman lukis pelan
kalau kemas rumah memang jumpa kertas yang ada pelan jalan
bersepah-sepah bawah sofa, bawah meja makan, dalam bilik dan setiap ruang umah
taktau jalan ke mana
bila tanya katanya "dari umah kita ke umah uwan dan nenek"
syabas anakku
ada tokoh jadi Arkitek
aminnnn....



ni la gelang comey tu
kaler merah dan arini baru saya pakai sebab arini saya berbaju kurung merah
kira sedondon la
kat pelan tu yang bertanda pangkah adalah umah kami
yang bulat tu bulatan Taman Bandar Senawang
korang mampu?? hahaha
imaginasi Iman
kalau anak Zulie pandai lukis helikopter anak saya suka lukis pelan
pernah dia paksa saya lukis peta Malaysia
hehehe...tunggang terbalik la peta tu
dah macam bentuk kuda laut pun ada
yang pandai lukis En.Papa
ape yang Iman suruh lukis dia buleh lukiskan
kalau harap saya??? TIDAK la jawapan dia
dah tentu lukisan FAILED
Ammar belum lagi nampak bakat dia
yer la baru 3 tahun kan
cuma bakat menyepah je menyerlah
hihihi

4 comments:

MayaYunus said...

Ibu Iman,
Ibu Iman Lawo
Ibu Iman Lawo Sangat
Terima Kasih Ibu Iman

he he he

Kretip sungguh anakmu Puan...

ina's said...

hehehe...

ietams said...

bagus..iman..
nama iman hadif tu pon dah mmg padan dgn arkitek dah..
iman hadif arkitek...
acik doakan iman jadi arkitek jalan yg berjaya.
arkitek jalan kat kl ni tah hape2 buat jalan..
simpang siur jalan tah hape2

ina's said...

don't worry ibu haziq..nnt iman buat jln tercanggih tanpa jammed..in shaa allah

makcik bawang