Friday, December 27, 2013

birthday @ ulu bendol

Untuk tahun ni, macam saya pernah katakan..takde birthday party untuk Iman
sebabnya tahap kemalasan yang amat tinggi
tapi demi untuk tunaikan impian dia kami buat antara adik beradik
lokasi adalah di Ulu Bendol
sepelaung je jarak dengan umah kami
jimat kos pon iyer, maklumlah keperluan sekolah perlu didahulukan



itu la gaya kek birtday Iman..dia share bulan birthday dengan sepupu dia Anas
kalau ikut belah En.Papa lagi ramai yang sama bulan dengan Iman
tapi dek sebab nak sambut antara adik beradik saya, makanya share majlis dengan Anas
saya dan birthday boys - Iman dan Anas


antara kami je...family kecik saya
mama tak join sebab kedai takde orang jaga


abaikan grup belakang tu..dorang tengah cari port terbaik
makanan adalah secara potluck
bawak sorang sikit...tapi abes licin
memang best sebab cuaca amat mengizinkan....alhamdulillah


ni hero2 saya... macam la korang tak tau...hihihi


perempuan2 dalam keluarga cik ani
keluarga kecik la katakan
walau kecik saya sayang keluarga saya


Sepupu saya - Syafiqah pon join
sepupu saya ni dok kat Raub
motip kenalkan sepupu kat sini : D
tu je la kot stori saya pasal birthday Iman
macam tak caya je dua entri dalam sehari
nampak sangat cuti sampai taktau nak buat ape
huhu

No comments:

makcik bawang