Thursday, March 27, 2014

MH307

 #prayforMH370

Memang isu hangat sekarang ni
lagi hangat bila macam2 spekulasi saya baca
kadang penat otak ni pikir tang mana logiknya spekulasi tu
saya hanya mampu berkongsi kesedihan keluarga dan teman2 rapat mangsa
tak kira dari mana asal usul mereka

sejak ari pertama MH370 dilaporkan hilang lagi saya memang ikut perkembangan
sekejap Astro Awani kejap kang tukar TV3
CNN tu sori la..memang tak layan..lagipon mak encik tak berapa pandai bahasa omputih ni
lagi bagus mengaku dari pura2 pandai dalam bahasa omputih kan
update status dalam FB IG atau twitter dalam bahasa omputih tanpa refer kamus
tinggi sungguh level keyakinan tu..syabas
saya lebih percaya dari apa yang saya tengok..kadang2 je baca dari FB atau forum
kalau kat FB tu kalau logik atau sama dengan laporan TV baru saya like atau share

salah satu punca saya suka tengok Awani sebab dia ni....

Ashwad Ismail...hikhikhik
gatai dia tu....


kita doakan yang terbaik untuk mereka
hentikan membuat spekulasi yang mengarut
hormat sikit perasaan keluarga dorang..

No comments:

makcik bawang