Thursday, August 6, 2015

"Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015"




Assalamualaikum..hai semua..

Saya nak masuk bloglist Lyssa Faizureen..saya tau pon dari blog Puan Zulie
memandangkan esok tarikh tutupnya maka hari ni jugak saya join tanpa gagal
antara syaratnya saya haruslah menyambung ayat ...
"blog saya mengenai..." tak lebih 50 patah perkataan
sonang yo tu...tapi kalau terlebih takpe kan *kelip-kelip mata

blog saya mengenai diri sendiri, family, kawan-kawan, kadang tu ada selit pasal retis, pasal makanan, pasal macam-macam la
tapi saya lebih kepada hal-hal family terutamanya anak-anak
untuk kenangan bila dorang besar nanti
saya update blog pon bila teragak je
teragak tu maknanya tiba-tiba idea datang
kadang tu macam gila keyboard pon ada
bila idea takde memang tak la kan
tu sebab follower ala-ala sendu
takde cerita yang menarik
nak buat tutorial pon tak pandai...saya tiru tutorial orang ada la
tapi saya memang suka menaip dan cerita apa saja yang terlintas
ayat pon senang difaham dan ala-ala santai..gituuuu
dulu saya rajin update dan rajin jalan-jalan blog orang
tapi sebab kengkangan keje, makanya kesenduan di situ
errrrr.... agak-agak dah cukup ke 50 patah perkataan??
atau melebihi 50 patah perkataan??
besarlah harapan saya agar saya diterima sebagai bloglist cik Lyssa faizureen
eheh...*buat muke comel


Sekian, terima kasih...

No comments:

makcik bawang