Wednesday, June 25, 2008

Adoiyai

Tersebut la kisah maser lunch td...... saya dan As pun merempit ke Anjung dan JAKIM. Mcm beser tujuan nak perabih duit yg masih wangi dan keras iteww.. ha ha ha... tanduk setan sudah tumbuh tuk menghasut diriku ini supaya perabih duit. Malang x berbau (kalu dapat bau kompom saya sentiasa berwaspada).. belum jek motor masuk ke perkarangan Anjung tayar pancit. (sowi gmbr x dpt snap sbb saya terluper) Persoalan nyer... adakah berat badan ku ini punca kpd pancit nyer tayar moto itew???? NO NO NO.... So, saya dan As 'park' la moto kat bus stand then kiteorg jalan kaki. Bior jalan kaki asal hajat tercapai. hu hu hu.. nak tau aper saya beli kat Anjung??? Sila angguk pala tanda U all nak tau. Hmmmm 1.. 2.. 3.. ok dah ramai yg angguk so saya tepek ler gambar mende yg saya beli


Tadaaaa -------->


Ni la dier mende tu... kan saya dah bgtau kat post yg dolu-dolu. Hope dapat la saya kempiskan pewot nih. Hiii... saper xnak RM2 riban wei. Tepuk untuk Ina tanda sokongan.. hoyeh hoyeh hoyeh...
Pastu tu Abe MZ tipon bgtau motor tu dapat dibaiki on 2 pm. Haaa... 2 pm??? Lagi sejam tuh.. Adoiyai.. bersapau nunggu. Saya dan As wat keputusan tuk jalan kaki sajer ke JAKIM. Nasib baik sebelah-menyebelah jek kalu kat presint 8 ker mampuih saya x gi. Dengan semangat nyer kiteorg jalan kaki sambil sok...sek...sok....sek.. dah sampaiiii.. Lenguh tu betis sbb arini saya pakai high heel. Penat wei. Abis segala lemak2 ku pecah.. tapi bagus kan?? Penat pun xpe nnt time balik tido dlm bas. Humanggg aiiii.. ramai nyer orang yg mempunyai motif seperti saya. Pandai betol dorang letak rimau kat situ. Tau x rimau tu aper?? ala mesin ATM Maybank ler... Saya terpaksa beratur panjang sbb dlm purse tggl RM50 jek. Maner cukup dan x tercapai la impian ku untuk perabih duit tu. Saya xla shopping giler babeng. Cumer Beli tudung & hadiah tuk my Mama (kan besday dia Isnin aritu). Kalu tidak saya nak beli kasut ngan blouse tapi ye lakan nawaitu tu x diizinkan nak wat camno. Yg kasut tu pulak xde size yang blouse lak tokey kedai xde. Jimat duit aku sambil saya cakap dlm ati.. bagus! Tgh syok shopping tetiber ujan turun. Dan otomatik teringat helmet kat motor. Alaaa... abis la bertakung air dlm helmet tu. Leh letak BOBO dlm tu tau. Lebat kemain ujan. Saya msg Abe MZ bgtau kiteorg terperangkap dlm duka. Ceh mcm tajuk lagu lak..Ha ha ha... Kul 2.30 baru Abe MZ amik kiteorg kat JAKIM. Aper lagi naik van ler. U all tau walau dah kul 2.30 tapi still ramai lagik yg shopping. Lagi melampau dari saya. Eleh sebenor nyer dorang gunakan alasan ujan... walhal bangunan bebumbung. Nak pulak dorang tu keje kat situ gak. Ceh mcm bunyik dengki jek saya nih. Hiii doser tau. U all layan la gambor ni.....
Rege dier lagi murah dari tudung yg saya beli (seperti yg saya citer kat post dolu2) but kain nyer samer jek

1 comment:

ietams said...

ala.. cantiknye tudung.. kalo ko nak pegi beli tudung lagi kan, buleh tak aku kirim lagi belikan tudung utk aku? kaler biru cair dgn kaler merah (baju aku tu tanah hitam bunga merah biji saga)

makcik bawang