Thursday, June 26, 2008

Makan Free lagik

Ho ho ho... U all mesti jeles kan sbb dlm seminggu mesti ada org blanje saya mkn. Itu yg best tu keje kat sini. Kali ni org yg bertanggung jawab kuarkan duit beliau untuk blanje saya dan rakan2 ialah Kak Pah


<<<<----- kak pah tersenyum.. mekacih Kak Pah len kali kalu ada duit lebih meh la blanje lagik hiiiiiii.... mcm beser Abe MZ sebagai pilot

Kali ni kiteorg gi mkn kat Bangi. Name restoran tu x ingat ler. Tapi menu utama dia Ayam Kampung Goreng. Tedap tauuuu... Kalu U all nak gi restoran nih sebelah dgn pasaraya Warta. Restoran ni kat ujung skali. Agak nyer kiteorg nih kalu nak mkn menu kami mesti Ayam Kampung Goreng. U all pasan x kat post dolu2 pun camtu gak. Hmm org dah blanje ikut jek. Meh kite tgk menu yg jd pilihan kiteorg. Hep... inci pewot ku ini x bertambah sbb telah di kaber oleh Lax 5 ok...


Ayam kampung goreng


Sambal tempoyak & sambal belacan

Ikan Bakar

Ulam & kerabu mangga (sllrrppp)

Sup Tulang


Gulai ikan masin ngan nenas & air asam

Amacam terliur x U all tgk?? (sambil angkat kening) Tedappp tauuuu......


akhir nyer begini la jadi nyer. Saper patut saya salahkan?? leh x saya salahkan tukang masak tu sbb dia masak tedap banget.

Saya ngan As mkn cepat2 sbb nak gi cuci mata. Ye la dah shopping kompleks sebelah jek dgn restoran ni. Saya tgk ia seperti melambai-lambai jek. Saya dan As tinggalkan dorang sbb Abe MZ bg 15 minit jek. Ishhh maner cukup.. xpe-xpe hajat kena tunaikan nnt kempunan. Tgh syok saya membelek t-shirt tuk my husband tetiber pewot ku memulas. Laaa... ingatkan dah x sakit lagi ruper nyer.... adoiyai Lax 5... spoil tul. Pas bayar saya suh As pegang segala then terus mencicit ke toilet. Dah rugi maser tuk cuci mate. Pas lega segala kesakitan tu saya gi kat bahagian Baby cari baju tuk Iman. Tuk Iman HARUS tauuuu... Dgn kelam kabut nyer saya men capai jek maner yg tatik dan murah gitew. Siyes saya cakap mmg murah la barang2 kat situ. Bukan barang cap ayam tau. Agak nyer dorang wat SALE kot. Tapi kan (sambil wat muka sedih) tuk saya xde ler... maser dah time. Camno tu??? Xpe belen duit dlm bank ada lagik. he he he.... meh ler kite tgk aper yg saya beli. Check it out!!!


T-shirt Cheetah putih & kuning.
~ time ni pewot dah start meragam

4 helai tuk Iman. 2 helai tuk jln2 dan 2 lagik tuk dok umah.
~ U all pasan x 2 helai baju tu ada gambor giraffe tp lain2 jenama. Dah balik baru pasan. Beli dlm keadaan kelam kabut mmg mcm nih.


Perkara HARUS :-


saya dgn liuk lentok nyer posing kat van Abe MZ






Tapi kan saya ada 1 masalah ler.... pewot ni mcm kenyang tp mcm nak mkn sesuatu... aikk!!camno tuh??

No comments:

makcik bawang