Friday, June 27, 2008

Jom

Tuk kawan2 yg ada blog meh kiter senarai kan mende idaman kite nak x?? X kira aper yg U all idam2kan atau minat. Contoh mcm umah ker, tmpt menarik ker, henbeg ker, kasut ker etc. PUAN ZULIE SILA SENARAI KAN KAT BLOG ANDA.HARUS TAU!!!! Yg lain mcm WIEDA, MAYA KECIK, KAK IEZHAN & len2 kena join jugak. Ok bior saya mula kan dulu. Mcm saya saya minat henbeg ngan kasut meh kiter samer2 tgk aper yg saya idam2kan
dan minat.


BEG TANGAN

















KASUT












Kalu U all raser nak bagi adiah kat saya silakan ler : p Heeeeeeee... bestnyer kalu banyak duit kompom saya beli semua mende yg saya senaraikan kat atas tanpa pkir pjg. Berangan la ..... Tatik kan... Yg henbeg tu jenama Guess dan rege nyer mesti RM200 ke atas. Kalu murah pun yg MADE IN THAILAND. Tapi yg kasut tu buleh kot sbb ada diantaranyer jenama Rorine. Ala yg Fahrin Ahmad jadi model tuh. Hai la.... biler la dapat bergaya ngan mende2 kat atas nun. Leh pakai time reunion nnt. Oppssss!!!!!!!!! : D (tutup molot)

No comments:

makcik bawang